2013. márc. 30.

Huszonnegyedik rész. El sem tudod képzelni mennyire boldog vagyok

Jó estét.
Ne haragudjatok, hogy ennyit késtem a résszel! Remélem nem nagy baj.:) A véleményeket meg el sem tudom mondani mennyire köszönöm. Annyira jól esnek. :) Megkaptam egyébként a 3. és 4. díjat amit a DÍJAK menüben megtaláltok, ha kíváncsiak vagytok rá. Annyira boldog vagyok.<3
Jó olvasást.



24.rész

El sem tudod képzelni mennyire boldog vagyok

Nehezen tudtam csak felfogni, hogy mit kért tőlem. Menjek vele haza? Nem. Kivan zárva. Nem mehetek. Anya megölne. Jaj, de akkor is. Felnőtt nő vagyok azt csinálhatok amit akarok! Ránéztem a fiúra, aki reményteli szemekkel pillantgatott rám. Nem tudom mit válaszoljak.

Niall szemszöge
Nem tudom, hogy honnan jött ez az ötlet, de tetszett. Szívesen bemutatnám a családomnak, hiszen szeretem őt, és büszke vagyok, hogy ilyen lányt találtam. Bár még hivatalosan nem vagyunk együtt, de úgy viselkedünk. Tervezem, hogy majd karácsonykor kérem meg, hogy legyen a barátnőm, csak még nem tudom hogy hogy. Pedig már ideje lenne kitalálni, mert pár nap és karácsony.
Csak néztem őt, amint gondolkodik. Annyira aranyos volt, hogy muszáj volt elmosolyodnom. Reménykedtem benne, hogy igent mond, de erős a gyanúm, hogy a 'nem' szócska lesz a válasz. Rám emelte tekintetét, majd lassan alig észrevehetően megrázta a fejét, hogy: nem. Bevallom kicsit csalódott lettem, de meg kell értenem őt. Mégis csak a karácsonyról van szó, amit a legjobb a családdal ünnepelni. Láttam rajta, hogy fél nehogy megharagudjak rá, de csak elmosolyodtam és magamhoz húztam így megnyugodott. Természetesen elfogadom a döntését, csak örültem volna neki, ha mást mondd. Mindegy.
Winnie szemszöge
Szerettem volna igent mondani, mert több időt tölthetnék vele együtt, de nem tettem. Tudtam, hogy kicsit csalódott volt, de mégis mit tehettem volna. Karácsony. Ilyenkor a családnak együtt kell lennie..
Végül ott maradtam az este. Éppen  most ágyazunk meg a szobájába. Eddig nem nagyon csináltunk mást, csak feküdtünk a nappaliba és egymással foglalkoztunk, néha ettünk valami édességet.
Amikor ezzel készen voltunk, szekrényéhez sétált és kivett belőle egy boxer alsót, valamint egy fehér pólót. Mielőtt a kezembe adta volna egy puszit nyomott a homlokomra aminek hatására bőröm bizseregni kezdett, majd elkísért a fürdőszobáig. Tudtam, hogy legszívesebben bejönne velem, de én mosolyogva bezártam előtte az ajtót. Nem fordítottam rá a  kulcsot, hiszen azért van benne némi tisztelet. Egy gyors zuhanyzást terveztem csak, hogy minél hamarabb vele lehessek. Hajamat felfogtam egy kontyba, majd ruháimat levette, és megnyitottam a vizet.
Amikor végeztem, alaposan megtörölköztem és felvettem a Niall által adott ruhát. Éreztem a pólón bódító illatát. Senki másnak nincs ennyire jó illata. Nem tudom milyen parfümöt használ, de nagyon tetszik és ráadásul a parfüm mellé még hozzájárul egy másik illat is. Olyan Niallös. De most komolyan azon gondolkodom, hogy milyen az illata? Jaj!
Niall közölte, hogy a szekrényben találok új fogkefét és nyugodtan fogat moshatok. Kinyitottam hát az ajtaját és valóban ott lapult benne a keresett tárgy. Kettő bontatlan is volt ott, így elvettem az egyiket és használatba is vettem azt.
Amint mindennel kész lettem, a ruháimat felkaptam és visszamentem Niall szobájába. Elmosolyodtam amikor megláttam őt, az ágyon hasalva laptopozni. Észrevette, hogy bejöttem és azonnal felpattant, majd szemei testemet pásztázta, fedetlen lábaimon kicsit elidőzve. Megnyalta ajkait, majd szemembe nézett. Rám villantotta mosolyát, majd ő is elment fürdeni.
A ruháimat letettem az egyik fotelbe, majd az ágyhoz vettem az irányt. Leültem rá, és hirtelen ötlettől vezérelve a laptopot az ölembe vettem. E -mail fiókja volt megnyitva, de nem léptem ki belőle, csak nyitottam egy új lapot. Eszembe sem jutott megnézni akármelyik levelét, mert nem érdekel. Bejelentkeztem Twitterre és kicsit körülnéztem ott. Lett 'pár' új követőm és néhányat akik szimpatikusak voltak visszakövettem. Már elég régen voltam itt, hiszen anya elvett minden olyan eszközt amivel tarthattam volna a kapcsolatot a barátaimmal, legfőképpen Niallel.
Winnie Devine: Itt most minden olyan kellemes. A legjobb, hogy Vele lehetek. xx
Írtam pár szót, mert nagyon sokan kérdezték, hogy miért nem adtam magamról életjelet már több napja. Egy kicsit még olvastam, hogy ki mit írt ki, amikor megakadt az egyiken a szemem.
Niall Horan: A legjobb érzés, ha olyannal vagy akit szeretsz.
Tudtam, hogy ez nekem szólt, ezért elmosolyodtam. Pont ekkor megéreztem, amint valaki a hátamhoz simul és kezeit hasamnál összekulcsolja, állát pedig fejemre teszi, amitől testem bizseregni kezdett, pocakomban pedig a pillangók úgy döntöttek most fognak egyet táncolni. Mosolyom még szélesebb lett és egyik kezemet ő kezeire simítottam a másikkal pedig kijelentkeztem a közösségi oldalról. A laptopot félre tettem és hátrafordultam hozzá. Akaratlanul mellé pillantottam és megláttam az ágyon egy csomag csokis kekszet. Szemezni kezdtem vele, hiszen nem tudok az édességeknek ellenállni. Főleg nem ha az a valami csokis. Ránéztem Niallre, aki csak mosolyogva nézett majd elmosolyodott.
- Egyszer említetted, hogy szereted az ilyenfajta nassolni valókat, tejjel. - húzódtak tökéletes ajkai aranyos mosolyra, miközben az éjjeliszekrényre mutatott, amin ott lapult két pohár tej.
- Imádlak. - tátogtam majd megöleltem őt, amit készségesen  viszonzott. Elhúzódtunk egymástól, majd felbontotta a finomságot. Felém nyújtotta, én pedig kivettem belőle egyet és beleharaptam. Lehunytam a szemem az íze miatt. Annyira finom volt. Ő közben a hajamhoz nyúlt és megint kibontotta a azt. Csak elmosolyodtam. Már egyszer közölte, hogy úgy jobban szereti a hajam.
Miközben ettünk és ittunk előkapta a telefonját és közölte, hogy szeretne egy képet csinálni rólam. Annyira aranyos volt, hogy lehetetlen volt neki ellenállni, így hogy egy kissé viccesebb legyen a kép a csokis keksznek a felét a szám elé tettem és belemosolyogtam  a kamerába. Amikor elkészült a kép megmutatta és annyira nem is lett rossz. Ügyködött valamit még rajta, majd sejtelmesen mosolyogva félretette. Gyanúsan néztem rá és felkaptam a telefonját. Amikor feloldottam a billentyűzetet és megláttam a háttért meglepődve néztem a szőke fiúra, ugyanis az előbb elkészített fotó volt az. Csak mosolygott és szégyenlősen lehajtotta a fejét, mire muszáj voltam elmosolyodni. Egyrészről azért, mert nagyon örültem, hogy engem állított be háttérnek, másrészről pedig mert iszonyatosan édes volt. Közelebb kúsztam hozzá és kezemet arcára simítottam. Felemelte fejét, majd oldalra döntötte azt, így belepuszilt a tenyerembe, mire az bizseregni kezdett és teljesen felforrósodott. Ekkor jöttem rá, hogy én nem bírnám ki ezt az időt nélküle. Megcirógattam a puha arcát és tátogni kezdtem.
- Elmegyek veled. -
Először szemei tágra nyíltak, majd visszaformálódtak eredeti állapotukba és jobban csillogni kezdtek, mosolya pedig egyre csak szélesedett. Hirtelen felugrott és rám vetette magát. Nevetni kezdtem, ő pedig ott csókolt ahol csak ért. Amikor úgy gondolta, hogy elég csókot adott egy ideig kezeit megtámasztotta fejem mellett és úgy nézett rám.
- El sem tudod képzelni mennyire boldog vagyok. - olvastam le ajkairól és nem bírta abbahagyni a mosolygást, úgy, ahogy én sem. Közeledni kezdett arcával és édesen bekebelezte ajkaimat, szívem pedig majd' kiszakadt mellkasomból ennek tettének köszönhetően..

Remélem tetszett a rész. Na mit szóltok ehhez? Ne fogjátok vissza magatokat megjegyzés írása téren! :) xoxo

16 megjegyzés:

  1. EZAAAAAAAAAAAAAAAZ!
    Wohooo!:D
    Winnie ♥ Niall *-*
    istenem, ez annyira cuki lett :3333
    Nem találok szavakat!:D
    Imádom, imádlaaaaak<33
    Csak sietősen, babám! ;D x

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett. Már alig vártam, hogy végre tegyél új részt*-* <33 Nagyon édes lett :DD Sok sikert és hamar kövit:) xx

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyszerű lett megint, örülök,hogy elmegy vele és remélem Winnie-nek segít majd a tesója, hogy az anyja ne tudjon közéjük állni.
    Remélem nagyon hamar lesz rész már alig várom!
    Puszi Bella

    VálaszTörlés
  4. utállak, hogy ilyen jól irsz!!!!!!! folytatás kell, mert sirok, annyira imádom! annyira aranyosan Niall-al <3

    VálaszTörlés
  5. Tinaa : örülök, hogy tetszett.:) Keress tovább.;D Imádlak.<3 xx

    Nikolett : Örülök, hogy tetszett.:) Remélem megérte várni.:D Köszi.:D <3 xx

    Névtelen (1) : Szia. Örülök, hogy tetszett.:) Majd meglátjuk, hogy Josh lesz-e ennyire jószívű.:) <3 xx

    Névtelen (2) : Elolvastam az első szavadat tudod, hogy megijedtem?! :DD de utána tovább olvastam, ja mondom jól van akkor nincs gond.:D Köszönöm<3 xx

    VálaszTörlés
  6. jézusom!!! az elején úgy elszomorodtam, hogy nem megy vele..:(( de A végén meg úgy mosolyogtam, mint egy idióta :D:D:D:D kíváncsi vagyok, mi fog kisülni a közös "nyaralásukból".. ;)))
    olyan aranyosak*---* perfect couple <33
    nagyon siess!!!! xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy mosolyt csaltam az arcodra.:)) Majd még meglátjuk.;D
      NO. Niall is perfect with me. legalábbis valami ilyesmi.:DDDD Jól van a Wiall Horine is tökéletes pár.:DD <3 megpróbáloook.xx

      Törlés
  7. Nagyon jó sies a kövivel :)

    VálaszTörlés
  8. köviiiit.. minél előbb!!
    elmondhatatlanul tetszik!! :)

    VálaszTörlés
  9. Névtelen (3) (4): Örülök, hogy tetszik nektek.:)) Megpróbálom minéll hamarabb hozni.:D xx

    VálaszTörlés
  10. Szia @pkatarina12 vagyok :) Nagyon jo ez a story hajra a folytatassal!<3Amugy gyakran irok megjegyzest,csak nevtelenul.:)Ugyhogy tudd hogy az egyik mindig en vagyok!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Örülök, hogy tetszik.:)) Köszönöm, hogy szoktál írni, nagyon sokat jelent.:*

      Törlés
  11. jaaj annyira nagyon tetszik!! ;)
    következőt mikor hozod?? :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó :)
    következő mikor lesz???

    VálaszTörlés
  13. Úristeeen! Körülbelül másfél órája kezdtem el olvasni a blogodat és azóta megállás nélkül olvasom.. Egyszerűen fantasztikus! Nem.. még ennél is jobb. Nem tudom szavakba önteni, lehetetlen. IMÁDOM! És gratuálok!!:))♥

    VálaszTörlés
  14. Úristeeen! Körülbelül másfél órája kezdtem el olvasni a blogodat és azóta megállás nélkül olvasom.. Egyszerűen fantasztikus! Nem.. még ennél is jobb. Nem tudom szavakba önteni, lehetetlen. IMÁDOM! És gratuálok!!:))♥

    VálaszTörlés