2013. ápr. 1.

Huszonötödik rész. The End

Figyelem!  A blogot nem fejezem be, ez csak egy április elseji átverés volt!:) (Aminek páran sikeresen bedőltek.:D <3)


Sziasztok..
 Annyira sajnálom, hogy ezt kell mondanom. De..
BEFEJEZTEM EZT A BLOGOT ÉS AZ ÍRÁST IS ÖRÖKRE.
Ne nagyon haragudjatok rám.:(
De annyira nincs ihletem már..Sajnálom komolyan.:(
Nem fogom törölni a blogot, de nem írok többé ide..
Ennyi volt..
Ölel és szeret titeket: Mrs. Horan
 Így utoljára: Jó olvasást!



25.rész

The End

Tíz év. Ennyi idő telt el azóta, hogy elmentem Niallel. Nagyon sok dolog történt azóta. Kereken négy évig együtt voltunk, de szakítottunk. Közös megegyezés alapján. Neki is volt valakije és nekem is. Az utolsó pár hétben már egyáltalán nem közeledtünk egymáshoz. Elvoltunk egymással és kész. Nekem Austin-on járt folyton az eszem, neki pedig Lena-n. Niallel azóta is jóban vagyunk és Lena a legjobb barátnőm lett. Azért ez így elég durva.. A többiekkel is nagyon jóban vagyunk és még mai napig összeszoktunk gyűlni valakinél és sütögetünk vagy csak simán szórakozunk és sokszor előkerül valami játék. Igen játék. Hiába vagyunk már mindannyian harminc évesek -van aki már több- mi így érezzük jól magunkat.
Egyébként újra hallok. Még nyolc éve műtöttek meg. Hordanom kell ilyen készüléket is.
De most elmesélem a szerelmi életem inkább. Austin-nal abban a kávéházban ismerkedtünk meg ahová Niallel nagyon sokat eljártunk. Elég vicces volt, hiszen nem minden nap botlik meg az ember a saját lábában és esik rá -kávéval és sütivel a kezében- egy vadidegen srácra -akinél szintén volt kávé és süti- .  Én a saját sütimet borítottam az arcába -véletlenül- ő pedig szintén a sajátját szintén rám. A kávék is melegek voltak. Éreztem a pólómon..
Ezután felajánlotta, hogy hazakísér KÁRPÓTLÁSUL, pedig én voltam a hibás. Mindegy. Természetesen elfogadtam. Ekkor már Niallel együtt laktunk. Tehát hazavitt és behívtam őt egy kávéra, de nemet mondott. Ám pár nappal később megjelent nálam és elmentünk sétálni. Onnantól kezdve rendszeresen találkoztunk és túlságosan is jóban lettünk. Niall meg persze Lena-val, aki egy Directioner volt -de még lehet most is az-. VIP jegye volt így találkozhatott a fiúkkal és Niallel ők is túl jóban lettek.
Február tizennegyedikén szakítottunk. Úgy volt, hogy Niall otthon szervez meglepetést, de én Austin-nal voltam aznap és elfeledkezve az időről ott aludtam nála. Kiderült, hogy Niall nem csinált semmit, mert ő is el volt foglalva Lena-val. Na jó, ez elég hihetetlenül hangzik, de tényleg így volt.:)
Az esküvőnk Austin-nal tökéletes volt. Mindenki ott volt aki számított. Nem akartunk nászútra menni, mert ekkor már terhes voltam Bella-val. Viszont Niall és Lena nászajándéknak adták az utat. Nagyon örültünk neki, annak ellenére, hogy úgy volt nem megyünk. Elmentünk végül ugyanis kár lett volna kihagyni a Maldív szigeteket. Nagyon jól éreztük magunkat, rengeteged romantikáztunk és csak élveztük az életet.
A kis pocaklakó aztán december huszonnegyedikén jött világra. A legszebb karácsonyi ajándék volt számunkra. Louis persze majd kicsattan az örömtől, hogy egy napon született vele, úgy hogy ő ezt születésnapi ajándéknak vette tőlünk.
A kicsinek Josh és Niall lett a keresztapja, míg a keresztanyja Lena és Josh felesége  Emmy lett. Emmy Taylor a pincérlány.
Nagyon boldogak voltunk és csak élveztük az életet..

VÉGE

Tudom pocsék lett, de már nem érdekel.:) Egy utolsó megjegyzést hagyjatok. Köszöntem.<3 xoxo






















































































BOLDOG ÁPRILIS 1-JÉT!!!

Hahahaaa.:D Na megijedtetek?:DD Nyugi NEM SZABADULTOK ILYEN KÖNNYEN TŐLEM.:D
Boldogítalak titeket még egy darabig, jó?! :DDDDD

Írjátok le a reakciótokat.:DD

Ne haragudjatok, de nem hagyhattam ki.:D <3

NAGYON SZERETLEK TITEKET.<3 :**

A rendes 25. résszel pedig igyekezek.:D

ui: Nagyonnevetek.:DDDDDD xoxo


33 megjegyzés:

  1. BASZD MEG!:DDDDDDDDDDDDDDDD
    Most komolyan megöllek!
    Addig tekerem a nyakad, amíg le nem szakad a fejed!!! xddd
    A szívbajt hoztad rám, te kis sunyi. :P
    Azért szeretlek!:D<333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NIALLT???????? sok majonéze van.*------* :DDDDDDDDD Ne ölj meg Niallnek szüksége vam még rám, h legyen hová rakniaa az ásóját sé tuggyon trágyázni valakivel. Az egyik felakar akasztani ez ki akarja tekerni a nyakam.:DDDD megakartok ölni?:c :DD <3 imádlak.<3

      Törlés
    2. Valami olyasmi!:D Kemény vagy, mint a nagyim szilvalekvárja ;)<33

      Törlés
    3. No. Kemény vagyok mint Niall *jelenlegmajonézetspriccoló* ásója.:3

      Törlés
    4. ez fájt!:D

      Törlés
  2. Amikor megláttam hogy új részt tettél fel nagyon örültem, aztán megnyitottam és :(( volta reakció... Végigolvastam és nem akartam elhinni...Aztán elolvastam,letekertem, és a fejemet fogtam. Köszi, évek óta te vagy az első, akinek bedőltem bolondok napján.:D
    Hamar hozd a következőt!!:D

    VálaszTörlés
  3. Bazd+ frászt kaptam.Te vagy az első akinek bedőltem bolondok napján!

    VálaszTörlés
  4. Fúúúúúúúúúúúúúú, de gonosz vaaaaaaaaagy-.-'' :DDDDDD Már majdnem írtam barátnőmnek, hogy ''úristen abba hagyja a blogot, az a süketes blog, tudod...'' áhhhhh.... hülye vagy te ...:DDDDDD utállak! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nembaj.:DDDDDD Ennyire szeretitek??:)
      Nem vagyok hülye csak furcsán normális, aki szereti a Niallös majonézt. XDDDDDDDDDDDDD Én meg szeretlek.<3 :D

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. ezt nem hiszem el,már kb szív rohamot kaptam!:DDDDD úúú. istenem de gonosz vagy!:DD *

    VálaszTörlés
  7. FUUUUUUUUUUUUUUUU:@@@ ez nagyon szemét húzás volt :@@:D:D:D
    basszus de megijedtem....komolyan a szívem majdnem kiugrott a helyéről amikor megláttam, hogy vége......ez nagyon gonosz volt :((:D:D:D már majdnem idekönnyeztem...és még a vizet is felkaptam, hogy MI AZ HOGY SZAKÍTOTTAK??!!! Mit kevert be az Austin gyerek, meg Lena?!!!!!! Húúú... Nagyon megszivattál.:D:D Szerencse, hogy folytatódik..és nehogy szakítsanak, mert elmegyek Londonba, felkeresem Niallt és felpofozom :DDD
    KÉRJÜK GYORSAN AZ IGAZI 25. FEJEZETET!!!!! ;)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NE HARAGUDJ.<33 :DDDDDDDDDDDDDDD de olyan jó érzés, hogy ennyire megijedtetek, hogy befejezem a blogot.:)) mert így tudom hogy szeretitek.:DD
      <33333 Éltemben most sikerült megszívatnom pár embert.:D eddig sohasem sikerült.:3 :DD Ne bántsd szegényt.:( nem fogok tudni kivel trágyázni, mert elfog hagyni.:(( XDDDD
      Sietek.:D

      Törlés
  8. neeeeeemáááááááár :DD
    Már kszültem valami olyan szövegre, amivel folytatásra bírhatlak, valami extrém meghatóra, erre ez van :DDD Tejóég :DD
    Omg, ilyet mégegyszer ne, mert...mert...mert elmondom Niall-nek! najó ez elég gyenge volt :DDDD namindegy:D
    Azért örülök h folytatod! :D
    Ezért nagyon gyorsan az igazi 25.fejezetet! :D
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. deeemááár. <3 :D
      még várhatsz azzal a szöveggel.:DDDDDDDDDDDDDDD
      Jól van nem lesz még egy ilyen.:DD és el ne mondd Niallnek, mert nem fog velem trágyázni.XDDDDDDDDDdd
      Örülök, hogy örülsz, hogy folytatom.:DD
      okay.<3

      Törlés
  9. Tudod mennyire megijedtem?????De nem erdekel mert a lenyeg hogy...FOLYTATOD!!!!!Thank you:*<3

    VálaszTörlés
  10. anyád picsáját, hogy rohadna ki a beled!! tudod, mennyire megijedtem???? ma már annyiszor átvertek :((( siroook !!! Sz. Xx.

    VálaszTörlés
  11. Bazdmeg!!! Èn elkezdtem sirni:/ telhesen lefagytam...megöllek xdd <3 frászt hoztad rám:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( neharagudj *kiskutyaszemek* :3 NE ÖLJ MEG!!:D <3

      Törlés
    2. Amiért így rám ijesztettél itt egy ajándék!:)♥
      http://onedirectionandashaitsseacretlife.blogspot.hu/p/blog-page_3.html

      Törlés
  12. óhogyazza... xD te atyaúristen azt hittem, hogy tényleg befejezted :OOO Enyhén hoztad rá a szívbajt >< Eddig még nem komiztam, de nagyon tetszik a történeted...már vagy 30 blogot elolvastam, de a tied benne van a top háromban ^^ Szóval majdnem kórházba kerültem miattad :''D Esküre felkerestem volna ezt az Austin meg Lena gyereket és lekiabáltam volna a hajukat a fejükről...már ha van nekik :DD Szóval kössz :PP :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neharagudjjjj.:DD Örülök, hogy most mégis rászántad magad.:)) Úristen ezt olyan jó hallani*--* <3 Hátha lett volna vmi szexi orvos ott:DD Nem hiszem hogy van nekik.:D Nincs mit.:DDDDDDDDDDD Jólvanna.<3 xx

      Törlés
  13. ÚRISTEN,ILYET TÖBBET NE CSINÁLJ :DD Majdnem szívrohamot kaptam, egyrészt azért, mert befejezed, másrészt meg mert Niall és Winnie nem jöttek össze :D Amúgy imádom a blogot, tök tehetséges vagy ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fogok ne aggódj.:D Jaj, már hány embernek okoztam majdnem szívrohamot.:( :D
      Örülök,hogy tetszik.:) És köszönöm, de nem nagyon kell túlozni.:) <3 xx

      Törlés
  14. Kövit gyorsan :)

    VálaszTörlés
  15. Megijedtem, már majdnem sirtam hogy vége de letekertem és megnyugodtam ^^

    VálaszTörlés