2013. márc. 3.

Tizenkilencedik rész Szeretném

Sziasztok!
 El sem hiszem, hogy van már 26 rendszeres olvasója a blognak!! Soha nem gondoltam volna, hogy ennyien lesztek. :) Ha tetszik egyébként a történet Te is iratkozz fel, kérlek.:) Arra szeretnélek kérni titeket, hogy találjatok ki valamilyen összevont nevet A Niall Horan-ből és Winnie Devine-ból. Én valahogyan az ilyenekben sohasem voltam jó, szóval ezért kérlek meg titeket. cc: Az előző részhez köszönöm a véleményeket! Örülök,  hogy már hiányoltatok.:) Remélem ez a rész is tetszeni fog, csak úgy mint az előzőek! 

Jó olvasást!:)



19.Rész

Szeretném

Josh otthonosan nyitotta ki a ház ajtaját és lazán lépett be rajta. Levette a kabátját, majd segített a sajátomat is levenni és miután a cipőinktől is megszabadultunk, a tálca sütivel léptünk be a nappaliba. Amint megpillantottam Őt, ahogyan rám emeli ragyogó kék szemeit sikerült elpirulnom és végül zavaromban lehajtottam a fejem. Akaratom ellenére is elmosolyodtam, ráadásul a szívem is eszeveszett tempóban kezdett el kalapálni. Észrevettem, hogy valaki megállt előttem. Lassan néztem fel, és az Ő arcával találtam szembe magam. Mosolygott, majd óvatosan magához ölelt amit viszonoztam. Térdeim, érintése hatására megremegtek, fejemet nyakába hajtottam. Bódító illata beszökött orromba és azt hittem, menten elájulok. Na nem azért mert rossz lett volna, éppen ellenkezőleg. Mivel kissé feltűnő, hogy ilyen sokáig öleljük egymást, ezért elhúzódtam tőle. Adott még futólag egy puha puszit az arcomra, majd Joshhoz ment. Itt volt a három lány is és már a többiek is - kivéve Harryt akiről kiderült, hogy Amerikában van - szóval őket is üdvözöltem. Niall intett, hogy üljek le mellé, amit mosolyogva meg is tettem. Megfogta  a kezem, mire ránéztem. Mosolyogva majszolta  a csokis finomságot, majd miután lenyelte az éppen szájában lévő falatot beszélni kezdett.
- Te csináltad? - kérdezte.
- Hát, Joshsal, csak nem sokra mentem a segítségével. - tátogtam felé a szavakat ő pedig felnevetett.
- Nagyon finom lett. - bókolt aranyosan, mire újra arcomba szökött a vér.
Az édesség hamar elfogyott, és szerencsére mindenkinek ízlett.
Mivel mindenki vágyott már egy kis gyümölcslére, Niall felajánlotta, hogy hoz be. Fejével intett, hogy menjek majd utána. Mikor felálltam, mindenki rám emelte tekintetét. Kicsit zavarba hozott, hogy mindenki engem figyel, de eltátogtam nekik, hogy segítek Niallnek. Aprót bólintottak, majd folytatták tovább a csacsogást. Vagyis Josh az kérdőn nézett rám, amit egyáltalán nem értettem. Mindegy.
Niall után eredtem végül.
Éppen a poharakat rendezte a tálcán, amikor beléptem. Mosolyogva rám emelte tekintetét és intett, hogy nyugodtan menjek közelebb. Kissé félve léptem mellé bár nem értem, hogy miért.
- Elképesztően gyönyörű vagy. - cirógatta meg az arcom. Zavarba jöttem, ma már nem tudom hányadgyára. - És csodálatos. - hajolt egyre közelebb a fejével. Ajkai hozzáértek enyéimhez, mire egész testem remegni kezdett. Nem csókolt meg, csak egy puszit adott. A bőröm libabőrös lett, szívem pedig megint kiakart törni mellkasomból. Viszont, amikor már majdnem kiszakadt a mellkasom elhúzódott tőlem. -Vigyük ki az innivalókat. - mosolygott rám. Aprót bólintottam.

...

A fiúk videó játékoznak, mi lányok pedig unottan nézzük őket. Vagyis, én jobban inkább Niallt figyelem ahogyan boldogan kacag vagy éppen kissé ideges, mert vesztésre áll. Néha ő is rám emelte pillantását, de akkor, csak zavartan sütöttem le a szemeim. Kis idő elteltével, Niall vesztett és annyira ideges lett, hogy levágta a kontrollert, és dühöngve felpattant, majd felrohant az emeletre. Nem gondoltam volna, hogy ennyire megtud sértődni egy ilyen kis pitiáner dolgon. A fiúk csak röhögtek, a lányok pedig mosolyogtak. Nem értettem most miért lett hirtelen ennyire jókedvük. Értetlenül néztem a mellettem ülő Daniellere, aki arckifejezésem láttán magyarázni kezdett.
- Azért röhögnek ennyire, mert Niallt sikerült felidegesíteniük. Azon kezdték el cikizni, hogy szerelmes beléd. - vázolta fel a helyzetet. Kitágultak szemeim a meglepődöttségtől, azt hittem, hogy nem jól olvastam le ajkairól azt a két szót.
- Szerelmes belém? -tátogtam a szavakat. Nagyokat bólintott miközben mosolygott. Én is elmosolyodtam, hiszen iszonyú jól esett, hogy valaki szeret engem Úgy. És ráadásul az az ember, akibe én is kezdek szerelmes lenni. Bár mondjuk szerintem ez a srácoktól gonosz volt, hogy kiröhögték őt. Már éppen azon gondolkodtam, hogy felmegyek hozzá, amikor Josh megérintette a kezem, és mondta, hogy ideje lenne menni. Bólintottam, majd miután felvettük magunkra a kabátot és a bakancsot, elköszöntünk mindenkitől. Vagyis majdnem mindenkitől. Niall nem volt lent. Nem firtattam, hogy elakarok tőle búcsúzni, mert akkor az nagyon gyanús lenne. Mondjuk a többiek szerintem tudják, hogy mit érzünk egymás iránt, de akkor is..
Hamar hazaértünk és mivel már este nyolc óra tájékán jártunk, elmentem fürödni. Megengedtem a vizet és tettem bele fürdősót is. Levetkőztem, s beleültem a meleg vízbe. Testemet átjárta a kellemes meleg és sóhajtva hunytam le szemem. Mostanában annyira más lett minden. Soha nem voltam még ennyire boldog, mint az utóbbi pár napban. Megismerkedtem a One Directionnel és a három lánnyal. Annyira kedvesek és megértőek velem. Tudják, hogy síket vagyok mégis úgy viselkednek velem, mintha én is normális lennék, és ez nagyon jól esik.
Bár Harryvel kicsit rögösen indult a kapcsolatunk mára már ugyanolyan jóba vagyok vele, mint a többiekkel. Louis és az állandó viccei. Ezt nagyon bírom benne. Ahhoz képest, hogy ő a legidősebb a viselkedése alapján egy tizenéveshez hasonlítanám. Liam, aki mindig apáskodik és megállítja a többieket, ha éppen valami olyat csinálnak, amivel bajba sodornák magukat. Zayn pedig a lazaságával lopta be magát a szívembe. Igazi rossz fiús kinézete van, de ha megismered őt, akkor rájössz, hogy egyáltalán nem rossz fiú. Sőt, néha ő viselkedik a legaranyosabban, mint egy ártatlan kisfiú. Főleg, amikor valami rosszat csinál Perrie pedig leszidja őt, akkor megtudnám zabálni őt.
Pezz, mint ahogy az előbb említettem mindig próbálja helyre tenni Zaynt, ha Liamnek nem sikerül. Nagyon őrült a csaj. A lila haját pedig egyre jobban imádom. Eleanor meg egyszerűen úgy tökéletes, ahogy van, mint egy modell. Szép arca van, valamint csinos alkata. Imádni való. Ha ő nem lenne komolyan ki kellene találni. Louis igazán jól választott, illenek egymáshoz, hiszen mindketten benne vannak minden hülyeségben. Daniellet ugyan később ismertem meg, de vele is ugyanolyan jóba lettem, mint a másik két lánnyal. Örülök, hogy Liammel végül úja együtt vannak, mert így leagalább megismertem őt. A tánctudása egyszerűen elképesztő.
Na és Niall. Amikor rágondolok, mindig hatalmasat dobban a szívem, és ez most sem volt másképp. Ő áll hozzám a legközelebb a bandatagok közül. Hiányzik minden egyes másodpercben. Szeretnék vele lenni, és csak megölelni őt, de most nem lehet. Fáj, hogy nem köszöntem el tőle, már megbántam, hogy nem mentem fel hozzá. A szemei valami elképesztően gyönyörűek, kisfiús arca folyton magával ragad, és kedvessége egyszerűen elbűvölő. Féltem eddig bevallani, de Szeretem őt. Nem tudok az érzés ellen semmit sem tenni, de bevallom nem is akarok. Ajkait még most is ajkaimon érzem. Kezeimet számhoz emeltem és végig simítottam rajta.
Szeretném még csókjait érezni, szeretném ha karjaiba zárna és magához szorítana, szeretném, hogy kék íriszei enyéimbe nézzenek. Szeretném, ha szeretne..
Nem is értem mivel érdemeltem ki a barátságukat és legfőképpen egy olyan testvért mint Josht. De az életem még mindig nem teljes és nem tudom, hogy mikor lesz az. Megakarom tapasztalni azt, hogy milyen hallani. A szeretteim hangját, és a zene hangját. Kiskoromban apa tanított gitározni. Emlékszem arra a pillanatra, amikor sikerült valamennyire is, de nagyjából eljátszani egy dalt, amit apa írt. Elmosolyodtam a régi emlékre és kigördült egy könnycsepp a szememből. Hosszú órákat tanultam azt apával. Akkor volt minden tökéletes. Apa még élt és anya is boldogan élt mellette. De azután az este után minden megváltozott..

Remélem tetszett a rész.:) Várom a szavazásokat és véleményeket! És szavazzatok az oldalsávban a blog kinézetéről is!!! xoxo

16 megjegyzés:

  1. Jelentkezem rendszeresnek :) jo lett nagyon is :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké.:D akkor vehetem úgy hogy megvan a 30 rendszeres olvasóóóó!! Hurrá :D Örülök, hogy tetszett..:D xx

      Törlés
  2. elképesztő! nagyon jó lett!:)

    VálaszTörlés
  3. Jézuska!:D Hát ez remek lett.:3 Még mindig imádom.*-*
    Egyébként mit szólsz a Wiall Horine-hoz?xdd húúú:D visszaolvasva egyre furcsább:D de nem mondhatod, hogy nem próbálkoztam ;) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D ÖRülök, hogy tetszett.:d annak is örülök.:DDDD hm, Wiall Horine.Sztem jaóó.:DD <33

      Törlés
  4. nagyoon jó lett!hamar a kövi részt!:)) *-*

    VálaszTörlés
  5. Tegnap éjszaka kezdtem a törit és nagyon tetszik! Izgatottan várom a folytatást! :PP

    VálaszTörlés
  6. Szia:)
    Nagyon szeretem a blogod és annyira aranyos Nialltől hogy így is elfogadja Winnie-t és hogy az övék tényleg igaz szerelem. Nagyon tetszik ahogy írsz és a történet is nagyon jó. Ez lett a kedvenc blogom xx
    És ez a rész is nagyon jó lett ismét. :) Már nagyon várom a következőt! *-*
    További sok sikert az íráshoz, és sok olvasót xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.:)
      Aww annyira édes vagy.*-* Kedvenc blogod lett??:oo Úristen.:o :DDDDD El sem hiszed mennyire sokat jelent ez nekem.:') Örülök, hogy tetszik.:3 Ma lesz.:DD Délután vagy este majd.:D
      Köszönömköszönömköszönöm.:** xx

      Törlés
  7. Jézusom*--* Fantasztikus...söt tökéletes ez a megfelelő szó rá:) hamar a kövit^^ <3 am meg szerintem jol hangzik a Doran:D

    VálaszTörlés
  8. Ma találtam rá erre az oldala..de végig olvastam kapásból :)
    nagyon tetszik..várom a következő részt!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ide tévedtél.:) Annak pedig még jobban, hogy tetszik.:) Nemsokára.;)

      Törlés