2013. febr. 28.

Tizennyolcadik rész. Süti Devine módra

Sziasztok!
Remélem nem pártoltatok el még tőlem, a hosszabb szünet miatt. És azt is remélem, hogy már vártátok a részt és most megérkeztem immáron újult erővel. :) Nagyon szépen köszönöm a véleményeket az előző részhez, annyira, de annyira jól esnek!!! Nagyon imádlak titeket és remélem, hogy tetszeni fog ez a rész is!
Jó olvasást az eléggé vidámra sikeredett részhez! (: 




18.Rész

Süti Devine módra

Winnie szemszöge:
Sajnálatomra Niall az éjszaka elment, ezért egyedül ébredtem. Egyből a tegnap este jutott az eszembe, hogy eljött és megcsókolt. Annyira puhák és édesek voltak ajkai, ha tehetném egész nap csak csókolnám. Elmosolyodtam e gondolatomra és vidáman keltem ki az ágyból. Szökdécselve tekintettem be a a gardróbomba és egy elég vidám göncre esett a választásom. Úgy döntöttem, hogy ma Josh elé állok és megtudakolom mi a baja velem. Nem hiszem, hogy bármit is tettem volna, amiért kiérdemlem ezt a viselkedését. Rosszul esik. Már csak a jókedvem miatt is, de magamra kaptam a macis sapkámat, amit nem is olyan régen kaptam Lawson-tól. Jó fej egy pasi és szeretem is, de nem pótolhatja apát. Soha..

A gyomrom korgása jelzett, hogy ideje lenne már bekapni valamit. Leszáguldottam a konyhába, ahol szokásához híven Rose szorgoskodott, de most anya is ott volt a kávéját szürcsölgetve. Meglepetésként ért hogy itt látom, hiszen általában csak este szoktam látni, mert egész nap dolgozik Lawson cégénél, mint asszisztens. Természetesen Lawson asszisztense. Mosolyogva köszöntött, amit viszonoztam, majd odaléptem hozzá és megpusziltam arcát. Vigyorogva figyelte a sapkámat, majd megszólt.

- Fázol, hogy sapka van rajtad? - kérdezte felhúzott szemöldökkel, de mosolygott közben.

- Nem. - tátogtam.

- Értem. Amúgy aranyos. - mondta. Azt hiszem ezt a pillanatot meg kell jegyeznem, mert nem biztos hogy egy darabig lesz még ilyen. Általában komor szokott lenni, és nem nagyon érezteti a szeretetet, de természetesen tudom hogy ez valójában nem így van. Rosennak is adtam egy cuppanóst, aki leültetett a pulthoz és elém tette a tükörtojást, bacont és a zöldségeket. Hamarosan már a őszibaracklé is előttem volt én pedig mohón kezdtem el falatozni. Kivételesen most nem a hatalmas ebédlőben eszek, de nem is baj, mert nincs kedvem még át is menni és egyedül is lenni.

Amint elfogyasztottam a finom reggelimet, eltátogtam Rosenak hogy köszönöm és egy puszit is adtam neki. A nappaliba mentem, ahol anya is tartózkodott  valami filmet nézve. Leültem mellé mire felém fordult és beszélni kezdett.

- Ma nem megyek be dolgozni. Szeretném ha kidekorálnánk a lakást. - mosolygott melegen. Hevesen bólogatva tudtára adtam, hogy tetszik az ötlet. Hirtelen egy kezét éreztem meg hasamon és egy testet a hátam mögött. Az illatáról felismertem, hogy Josh az. Lehajtottam a fejem, majd szembefordultam vele. Arca  elég megviselt volt, szája szélén szomorú mosoly bujkált, szemei bűnbánóan csillogtak. Elmosolyodtam és szorosan magamhoz öleltem. Így adtam tudtára, hogy nem vagyok rá mérges. Éreztem meleg leheletét nyakamon, miközben keze hátamon járt fel s le.


...


Joshal újra minden a régi. A házat kidíszítettük, ami miatt teljesen karácsonyi hangulatom lett. Most éppen azt találta ki, hogy süssünk sütit, mert megkívánta. Így hát a konyhába mentünk és mivel nem voltak megfelelő alapanyagok, következő utunk egy közeli bevásárlóközpontba vezetett. Itt megint elbohóckodtunk és már féltünk. hogy a biztonságiak ránk nem szólnak. Gyorsan bevásároltunk és hát nem csak a sütihez vettünk hozzávalókat, hanem rengeteg csokit és chipset is. Ja, és persze egy rakás gumicukrot.

Amikor hazaértünk a konyhába mentünk és kipakoltunk. Mivel se anya se Rose nem szereti, hogy édességekkel tömjük tele magunkat főleg előttük, Josh felcsempészte a szobájába őket. Mármint az édességeket. Amint ezzel megvolt mosolyogva adott nekem egy puszit és mondta, hogy este majd szól és átmegyek hozzá, hogy megegyük őket. Pontosan olyan lesz mint régen. Mikor kicsik voltunk, akkor is mindig ezt csináltuk, hogy a spórolt pénzünket összedobtuk és elköltöttük őket sok-sok édességre, amit aztán az éjszaka közepén elpusztítottuk.

A sapkámat levettem és összefogtam a hajam, majd nekikezdtünk a sütinek. Josh szokás szerint amit csak rábíztam, - mert azt mondta ő akarja csinálni -, azt mindet elrontotta. Végül aztán nagy nehezen sikerült kisütni a lapokat. A krémet kevertük, amikor Josh előszeretettel kapta elő a telefonját és közölte, hogy mindenképpen csinálni akar rólam egy képet.

- Feltehetem twitterre? - nézett rám bociszemekkel miután elkészült a kép. Csak megráztam a fejem, hogy nem és elkezdtem a piskótára kenni a krémet. Ránéztem közben Joshra, de csak szomorúan nézett rám. Elmosolyodtam rajta, hiszen nagyon aranyos volt. Arckifejezése nem változott meg még most sem és pár perc múlva sem.

Jól van tedd. - tátogtam felé a szavakat, mire elmosolyodott és már nyomkodta is a képernyőt. Miután feltette megmutatta, hogy mit írt hozzá.

@JoshDevineDrums Vele a legjobb csokis sütit sütni! Gyönyörűm nagyon Szeretlek.. :) x

Vigyorogva olvastam végig a mondatot, majd egy puszit adtam a bátyám arcára.

Én is nagyon szeretlek. - tátogtam és a kezemmel egy szívet mutattam. Felnevetett és magához ölelt.

...

Hiányzik. Tegnap éjjel láttam őt utoljára, de olyan mintha legalább három napja nem láttam volna már. Niall minden gondolatom. Ha rá gondolok boldogság fog el ráadásul azok az idióta pillangók is táncolni kezdenek. a hasamban. Szeretem őket, de akkor is néha idegesítenek.. Most komolyan ilyen hülyeség jár a fejemben, hogy szeretem a pillangóim. Hm, nem vagyok normális.

Mivel a csokis édességből nagyon sok lett, és se anya, se Lawson, sem pedig Rose nem rajong az ilyen dolgokért, úgy döntöttünk, hogy meglepjük a srácokat vele. Josh elrendezte, hogy mindannyian menjenek a közös One Direction házba, mert viszünk nekik egy kis meglepetést. A gardróbomba mentem és kiválasztottam egy kényelmes összeállítást, majd miután vettem egy frissítő fürdőt, magamra kaptam azt. Hajammal nem sokat bíbelődtem, csak kifésültem és hagytam, hogy hullámokban omoljon a vállamra illetve a hátamra. Arcomra nem tettem fel sminket, mert úgy gondolom, hogy felesleges. Egyszer úgy is meglátnak majd smink nélkül és miért is nem lehetne az most?

Lementem a konyhába és egy tálcára tettem a már felszeletelt sütiket, majd lefedtem azt egy fóliával. Josh jelzett, hogy mehetünk, majd anyától elköszönve a kocsiba ültünk és a ház felé vettük az irányt..

Várom a véleményeket és a szavazásokat! :) Puszi. xoxo

14 megjegyzés:

  1. Jujj, nagyon jó lett, állatira tetszik!!! :D nem tudok regényt írni, mert folyamatosan vigyorgok :) a lényeg hogy jó, és várom a folytatást :D azt hiszem ennyi... Remélem hamar lesz folytatás, mert egyszerűen imádom ezt a blogot :D
    Lulu xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki.*--* Nem baj.:D Sietek.:D Hát az a megjegyzésektől függ.:) xoxo

      Törlés
  2. Kedves, drága, egyetlen, picikém!:D Tisztában vagy vele, hogy mennyit vártam már erre??:D De megérte, mert egész egyszerűen...nincs rá jó szó!:D Ez annyira jó, hogy új szót kellene kitalálni a jóra xd Húú:D Értelem van minden egyes szavamban *-* Anyway...IMÁDOM, IMÁDLAK!:D Siesséé' :D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh én vagyok az egyetlen picikéd??:$$ :3 XDDDD Öhm, ja..:D Örülök hogy tetsziiik.*-* Hahh, anh akkölor gondolkodj azon az új szóón.:DDDD Igen drága Tina..sőt minden egyes betűben amit leírsz..:o xdd *mostgooglefordítózokegyet*
      jó akkor nekem is midn1.XDDD IMÁDLAK IMÁDLAK. :D Jóvan' :DD.<3

      Törlés
    2. nem tudom szakadtam-e, amíg ezt végigolvastam...xddd ÉRTELEM VAN MINDEN BETŰNKBEN!:DDDD <33

      Törlés
    3. Mi az h nem tudod??:o xddd Igen.:D xx <3

      Törlés
  3. Szia!

    Végre, hogy vissza tértél már hiányoltalak. Annyira örülök, hogy
    kibékült Winnie és Josh. Nagyon tetszett a rész várom a következőt!

    Puszillak Bonnie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Jaj ennek örülök.:)
      :D
      Megpróbálok sietni.:)
      Puszii.xoxo

      Törlés
  4. alig várom már a következő részt :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól, írsz és tetszik a blog :))) Mindenképp folytasd !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, de szerintem annyira nem jól. Örülök egyébként, hogy tetszik.:) És folytatom.;) xx

      Törlés