2012. dec. 29.

Kilencedik rész. A hír csak terjed és terjed..



9. Rész

A hír csak terjed és terjed..
Ezt nem hiszem el. Harry.. Niall kipirulva leszállt rólam, majd segített felállni. Ha ő elpirult akkor nekem milyen lehet az arcom?
-Jaj, ne haragudjatok hogy ha megzavartam valamit, de Zaynnel versenyeztünk és.. azt hiszem ő nyert. -olvastam le szájáról amint éppen mentegetőzni próbál. Niall csak rosszallóan megrázta a fejét, nekem pedig egy halovány mosolyra görbült a szám. Ő is elmosolyodott, majd meg fordult és elment. Szégyenlősen Niallre pillantottam, aki rajtam pihentette szép kék szemeit.
-Megyünk? -kérdezte miközben még mindig engem bámult. Bólintottam, aztán elkezdtünk a pályán körözni.
Nem sokkal később a lányokhoz csapódtam, míg Niall a fiukhoz.
-Na és mizujs veled meg a szőke herceggel? -kérdezte Perrie vigyorogva, amikor megálltunk egy kicsit pihenni. Erre a kérdésére kicsit elpirulhattam, ugyanis még nagyobb vigyorba borult az arca.
-Ezt hogy érted? -tátogtam neki vissza a kérdésem ( ha dőlt betűvel fogok írni és Winnie része lesz és azt vegyétek tátogásnak ).
-Hát hogy hogy. Úgy. Láttuk ám azt a bizonyos forró jelenetet. -kacsintott rám.
-Nem történt semmi. -
-De történhetett volna, ha Harry óvatosabb lenne. -mondta egy sejtelmes mosollyal. Erre nem mondtam semmit, mert igaza volt. Majdnem csókolóztunk. Jézusom! Én még soha nem csókolóztam senkivel és nagyon furcsa, hogy így foglalkoznak velem. A családomon kívül senkit nem engedtem még ennyire közel magamhoz mint őt. -Tetszik neked? -tett fel egy egyszerű kérdést. Vagyis egyszerűnek tűnik, de válaszolni rá már nem ilyen kis dolog. Bízok bennük annyira, hogy talán a legféltettebb titkom elmondjam nekik? Talán. De nem akarom elmondani, mert mi van ha elmondják Neki? Azt viszont nagyon nem akarom! De csak nem mondjál el neki, hiszen jól tudják hogy ez ilyen titokféle. Egye fene, elmondom nekik.
-Igen. Kicsit. Nagyon. -
Éreztem amint arcom piros színűre változik, a lányok pedig hatalmas nagy ujjongásban törnek ki amit nem értettem.

~Perrie~

Hú, ez a nap eszméletlen jó volt. Nagyon élveztem minden egyes pillanatát, hiszen azokkal lehettem akiket szeretek. Winnie káprázatosan gyönyörű és jó fej csaj, imádom őt!
-Jaj képzeld azt még nem is mondtam hogy mit tudtam meg Winnietől. -kezdtem bele izgatottan a mesélésbe, már a nappalinkban ülve.
-Na mit? -kérdezte Zayn és elmosolyodott. Derekam kezdte el simogatni, amitől jóleső érzés töltött el.
-Tetszik neki Niall. -ecseteltem boldogan. -Niallön pedig teljesen látszik hogy totálisan belezúgott. Majdnem csókolóztak is. -
-Komolyan? Mikor? -nyitotta nagyra szemeit.
-Akkor amikor te éppen versenyeztél Harryvel. Csak az a hülye nem tudott megállni és átesett rajtuk. -kacagtam fel a történtek felidézésekor.
-De balfasz. -nevetett fel. -De így szeretjük. -mosolyodott el, majd ajkait finoman enyéimre helyezte.

~Zayn~

Ezek szerint mindketten tetszenek a másiknak, csak még ők nem tudják ezt. Muszáj elmondanom Niallnek. Így talán végre összejönnének. Perrie éppen pizzat csinál nekem mert megkívántam. Rendelhettünk is volna, de jobban szeretem azt ahogyan ő csinálja, mert valahogy ennek más az íze és sokkal finomabb. A szerelmem pedig felajánlotta hogy megcsinálja ő nekem.
Elővettem a telefonom és tárcsáztam is Niall számát.

~Niall~

Most végeztem pont a fürdéssel és amikor a szobámba értem, telefonom akkor szólalt meg. Gyorsan megnéztem hogy ki keres, majd miután megbizonyosodtam arról hogy ez Zayn, felvettem.
-Hello haver. Mizujs? -szóltam bele, majd elterültem az ágyon.
-Csá. Van egy remek hírem. -kezdett bele izgatottan.
-Akkor mondd. -mondtam neki.
-Meg se próbáld letagadni, mert tudjuk hogy bejön neked Winnie. -kezdett el mesélni, mire nekem arcom pírban kezdett úszni. Ennyire látszana? -Na és az van hogy a lányok ma ki faggatták őt rólad és azt mondta hogy tetszel neki. Pezz mondta. -
-Komolyan? -kerekedtek el szemeim. Szívem hevesebben kezdett el dobogni, és hihetetlen jó érzés járta át azt.
-Aha. Szóval szerintem elmondhatod neki hogy mit érzel. -mondta, és hallottam a hangján hogy mosolyog.
-Ó anyám. Köszi hogy elmondtad. -boldog voltam. Nagyon.
-Nincs mit. De a lányoknak köszönd mert ők faggatták ki. -mondta. -Na, de megyek mert  mindjárt kész a pizza. Cső. -köszönt el.
-Oké. Hello. -s ezzel le is tettem a telefont. Annyira boldog lettem, hogy táncolni lett volna kedvem. De mivel ahhoz fáradt vagyok, így elővettem gitárom és csak játszani kezdtem vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése