2012. dec. 25.

~Novella (Karácsonyi különkiadás)


(kattints a képre)

Puha kezek lágy cirógatására ébredtem. Elmosolyodtam és kinyitottam a szemem. A világ egyik legszebb szemeivel találtam szemben magam, ami mérhetetlen boldogságtól csillogott.
-Jó reggelt Hercegnő. -suttogta miközben elmosolyodott. Simogatásom még most sem hagyta abba, amit egyáltalán nem bántam.
-Neked is. -adtam egy csókot puha, kívánatos ajkaira, de neki nem volt ennyi elég. Óvatosan felém kerekedett, majd lassan rám nehezedett, keze pólóm alá keveredett, én pedig az enyém arcán pihentettem. Szívem hevesen kalapált, testem remegett a vágytól, amit ő váltott ki belőlem. Még midig ez az érzés, hat év után is képes elvarázsolni.
-Anya, apa. Mikoj díszítjük a fát? -apró lábak dübörgése zavarta meg csókunk. Mindketten elmosolyodtunk, majd elváltunk egymástól. Leszállt rólam és a kislányunk felé fordult. Barna hullámos haja kócosan omlott vállára, hatalmas kék szemeivel pedig érdeklődve figyelt minket.
-Felöltözünk, megreggelizünk és utána. Jó? De előtte még kérek egy hatalmas puszit. -mondta neki Niall amikor már az ölében ült. Lana adott neki egy puszit , majd felém nézett és mellém mászott. Szorosan hozzám bújt, fejét pedig hasamon pihentette. Szerelmemre pillantottam, aki csak mosolyogva nézte őt. Végig simított hátán, majd felállt.
-Lana! Kicsi hercegnőm most fát szeretnél díszíteni vagy aludni? -kérdezte Niall. Kislányunk csak felugrott és válaszolt, miszerint díszíteni akar.
-Gyere te édes. -álltam fel majd felemeltem, s a szobájába tipegtem vele. Letettem őt az ágyra, majd szekrényéből előkotortam egy szürke melegítőnadrágot és egy rózsaszín macis pólót.
...
A palacsintát sütöttem, amikor két kezet éreztem körbefonódni rajtam. A topom pántját lejjebb csúsztatta a vállamról, s bőrömre apró csókokat nyomott. Kuncogni kezdtem és egyik kezem kezére simítottam.
-Megőrjítesz ebben a falatnyi kis hálóruhában. -morogta, de a csókokat nem hagyta abba.
-Az nem baj. -mosolyogtam.
-Szeretlek. -suttogta és óvatosan megharapta fülcimpámat. Egy jóleső sóhaj hagyta el számat.
-Én is szeretlek. -mondtam és hátrafordulva megcsókoltam. Ajkaink miután elváltak egymásétól, én visszafordultam a palacsintához, ő pedig elhagyta a konyhát.
Viszonylag hamar készen lettem a reggelivel, ezért megterítettem majd szóltam Nialléknek.
-Juj palacsinta! Anya ugye ehetem banánnal és olyan csokival? nézett rám csillogó szemekkel Lana.
-Persze. -mondtam majd egy puszit nyomtam homlokára. A csokit a nutellára értette, így azt elővettem, majd megkentem vele egyet és raktam rá banánt. Tetejére nyomtam még tejszínhabot, majd elé tettem.
-Köszi anyu. -mosolygott rám és enni kezdett.
-Olyat én is kérek. -szólalt meg Niall, aki most ért vissza a mosdóból. Mosolyogva megcsináltam neki is ugyanazt, de neki azért nem csak egyet adtam. Egy puszival jutalmazott amikor elé tettem a palacsintát. Magamnak is csináltam és enni kezdtünk.
-Hercegnőm a karácsonyi díszek hol vannak? -kérdezte Niall miután lenyelt egy falatot.
-Ha jól emlékszem tavaly a padlásra vitted fel. -néztem rá. Bólintott, s miután befejeztük a reggelit Niall megköszönte és elment megkeresni a díszeket. A mosatlanokat beletettem a mosogatógépbe majd bekapcsoltam azt.
-Édesem én megyek és felöltözöm, te addig elleszel a tévét nézve? -guggoltam le kislányom elé.
-Igen. -mondta, majd a nappaliba menve leültettem őt a kanapéra és bekapcsoltam a tévét. Most mindenhol karácsonyi filmek és mesék mentek, így azt nézett. Gyorsan felmentem a hálószobánkba és magamra kaptam egy melegítőnadrágot és egy laza pulóvert amin egy hóember virított. Hajam kifésültem és összefogtam, ezután pedig visszamentem a nappaliba. Niall már ott volt és a karácsonyfát állította felfelé, míg Lana a díszeket pakolászta.
-Hogy haladsz? -léptem szerelmem mellé, aki ebben a pillanatban felállt a hatalmas fa mellől és rám nézett.
-Már csak fel kell díszíteni. -mosolygott rám, amit viszonoztam. A dobozhoz léptem amiben a díszek voltak és közelebb vittem a fához. -De előbb felteszem az égősort. -mondta és egy létra segítségévél, pár perc alatt fel volt a fára rakva a színes égősor. A díszítés nagyon jó hangulatban telt. Raktunk be karácsonyi zenét és szinte végig nevettük az egészet. A csúcsdíszt Lana szerette volna feltenni, ezért Niall felemelte őt és egy kis segítséggel, de feltudta rakni. Videót is készítettünk, hiszen milyen jó lesz ezeket a kis filmeket visszanézni pár év múlva. A házat már egy héttel ezelőtt kidíszítettük, így már akkor karácsonyi hangulatot varázsoltunk.
A délelőtt nagyon jól telt. Mézeskalácsot sütöttünk, amitől mesés illatok keringett az egész házban, valamint főztünk is hiszen Niallnek jönnek a szülei és itt is maradnak pár napig.
Lana már alig várja az ajándékokat, de hát melyik kisgyerek ne várná?! Remélem örülni fog annak amit tőlünk kap. Niallnek nem vettem semmit, hanem egy egészen más meglepetésem van a számára, ami nem pénzbe kerül, mégis talán a világ egyik legnagyobb ajándéka..
...
-Mama. -szaladt el előttem Lana. Az ajtó felé igyekeztem mert csengettek és nagy valószínűséggel Maura, Bobby, Greg valamint felesége és kisfia. Niall is beért engem és derekam átkarolva nyitottuk ki az ajtót. Lana egyből megölelte őket és aztán Greg ölében maradt.
-Szia nagylány. Jó sokat nőttél mióta utoljára találkoztunk. -puszilta meg és lányom csak büszkén kihúzta magát, mire felkacagtunk. Megöleltük egymást, majd bementünk a nappaliba s beszélgetni kezdtünk. Lana és George egymással voltak elfoglalva és játszottak. Nem sokkal később úgy döntöttünk hogy ideje enni, így az ebédlőbe mentünk és Maura segítségével tálaltam.
...
Már mindenki javában alszik, kivéve Niall és én. Az ajándékokat rakjuk pont a fa alá és úgy döntöttem most jött el az ideje annak, hogy elmondjam Niall mit kap.
-Szívem. -fogtam meg a kezét, majd leültünk. -Én nem vettem neked semmit, hanem egy egészen másfajta ajándékot kapsz. Igaz arra hogy a kezedbe fogd még várni kell körülbelül 7-8 hónapot, de remélem örülni fogsz neki. -mosolyodtam el, mire ő nagyra nyitotta a szemeit, aztán elvigyorodott.
-Ez az amire gondolok? -kérdezte és kezét hasamra simította. Nagyokat bólogattam és könnyim utat törtek maguknak, de nem a szomorúságtól hanem a boldogságtól. Neki is csillogni kezdtek szemei és ő is könnyezni kezdett. -Úristen. -ölelt magához szorosan. -Ez életem legszebb karácsonya. Nagyon szeretlek Hercegnőm. -csókolt meg. Egyre szenvedélyesebben falta ajkaim, majd felkapott ölébe, s a hálószoba felé kezdett vinni..
...
December 25. van. Kíváncsi vagyok mit fognak szólni az ajándékokhoz. Egy csókot nyomtam mellettem fekvő Szerelmem ajkaira, mire felébredt.
-Jó reggelt. Öltözzünk fel és menjünk csinálni reggelit. A többiek még hagy pihenjenek. -mondtam és kezem meztelen mellkasára simítottam.
-Neked is, és rendben. -ült fel, ezzel elérve hogy rólam lecsússzon egészen a derekamig a takaró, így felsőtestem szabaddá vált. Niall vágyakozva emelte rám tekintetét, de türtőztette magát. -Tudod, elég nehéz neked ellenállni, és ha tehetném most azonnal rád vetném magam. -nyalta meg ajkait.
-Tegnap este nem élted ki perverz vágyaidat? -másztam hozzá és átöleltem.
-N-Nem. -mondta miután nagyot nyelt. Végig simított derekamon, majd hasamra tért át. Egy apró csókot adott rá, amin csak mosolyogni tudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése