2013. jan. 12.

Tizenkettedik rész. Koncerten



12. Rész

Koncerten

Eleanorral kézen fogva mentünk végig a folyosón ahol rengeteg ember rohangált. Nem sokkal később egy ajtónál álltunk meg amin 'One Direction és zenekara'  felírat díszelgett. Kopogás nélkül mentünk be, ám amikor beléptem egy párna landolt rajtam. Meglepődve pillantottam az öltözőre ahol minden szerte szét volt és éppen párnákat dobáltak, amit sikerült nekem is 'elkapni'. Louis dobta ugyanis miután El odament hozzá és magyarázni kezdett Lou felém jött szomorú arccal, mire nekem muszáj volt elmosolyognom magam.
-Bocsi. -mondta, mire csak megráztam a fejem, hogy semmi baj. Erre neki is visszatért a hatalmas vigyor az arcára és hátat fordított, majd rohanni kezdett és a kanapén henyélő Harryre ugrott akinek fájdalmas arckifejezését látva biztos vagyok benne, hogy Lounak sikerült egy elég érzékeny pontra térdelnie. Ezen csak felnevettem, majd a másik kanapéhoz sétáltam és helyet foglaltam rajta. Szememmel Niall után kutattam, de sehol nem láttam. Hol lehet? A magamban feltett kérdésre hamar megkaptam a válasz, mert valaki hátulról befogta a szemem, majd egy apró puszit adott arcomra. Az isteni illatáról egyből felismertem, hogy ez bizony Niall. Mosolyogva szedtem le kezeit szememről és hátrafordultam. Boldogan nézett rám, majd megkerülve a kanapét leült mellém.
-Josh merre van? -tátogtam felé a kérdést, mire egy ajtóra mutatott, amin az 'ÖLTÖZŐ' felírat díszelgett.

...

A koncert csodás volt. Vagyis, amennyit láttam belőle annak tűnt. A hangjukat sajnos nem hallom és a zene ritmusát sem, de könnyen kikövetkeztettem a mozgásokból, hogy melyik lassú és melyik pörgősebb szám. Észrevettem, amint Niall többször rám pillant és mosolyog. De az is feltűnt, hogy Harry is nagyon sokszor keresi a tekintetem. Nem értettem miért, hiszen igaz hogy nem vagyunk már haragban, de nem vagyunk túlságosan jóban. Csak néha váltunk egy-két szót  és annyi..
Amikor lejöttek a színpadról, mindnyájukat hatalmas ölelésben részesítettük. Amikor Niallre került a sor, kitárta karjait én pedig mosolyogva szorítottam magamhoz. Éreztem, amint alig észrevétlenül egy apró puszit ad hajamba, s fejét nyakamba fúrja. Igen, a tipikus ölelése. Imádom. A hasamban persze most is életre keltek a pillangók, és mint egy diszkóban az emberek kezdték el ropni a vad táncot. Na és a szívem verésének sebességéről pedig jobb ha nem is beszélünk. Csodálkozom, hogy még nem ugrott ki a mellkasomon keresztül.. De amint mindennek ennek is vége lett, s amint elhúzódtunk egymástól megtört a varázs. Szívem persze még mindig őrült módjára kalapált, de már még sem annyira, mint az előbb, aminek kicsit persze örülök, mert így már biztos hogy nem szakítja szét a mellkasom.
Josh is hamar előkerült és őt is megöleltem, majd egy hatalmas puszit nyomtam csöppet izzadt arcára, de a jelen helyzetben ez érdekelt a legkevésbé, hogy mennyire izzadt. Szokásunkhoz híven most sem nagyon tudtunk elszakadni egymástól, ezért derekamat átkarolta és így mentünk végig teljesen az öltözőig. Amint beléptünk a kicsinek nem mondható szobába, mindegyik fiú levette pólóját és nadrágját. Egyedül csak Josht láttam még így, tehát nagyon zavarba voltam, amit ők láthatólag eléggé élveztek. Arcom pírba szökött és megpróbáltam kerülni tekintetüket, valamint meztelen felsőtestüket.
 Hálát adtam az Istennek, amikor majdnem mindnyájan fogott egy törölközőt és eltűntek két ajtó mögött. Ezek most komolyan együtt fognak zuhanyozni? A zenekar az itt maradt, de ők inkább szétszóródva beszélgettek. Ők is eléggé zavarba hoztak, amit Josh észrevett és inkább elfordított tőlük, majd leültetett arra a kanapéra ami nekik háttal volt. A lányokat látszólag nem zavarta a kialakult helyzet és nyugodtan ültek le mellém.
-Nyugi majd megszokod.-mondta Dani, mire csak egy mosolyt küldtem felé.
-Egyébként Niallel mi a helyzet? Volt már valami csók vagy valami? -lökte meg óvatosan, Perrie a vállam miközben szája mosolyra húzódott. Megráztam a fejem hogy nem, majd elővettem a kis füzetem és írni kezdtem rá. Nincs kedvem most ennyit tátogni..
Nem még semmi, de annyira jól érzem magam mellette. Ma is volt nálunk és amikor bejött hátulról átkarolt. Meg bókolt is nekem és annyira aranyos volt. Ráadásul utána el is aludtunk és konkrétan már majdnem rajta feküdtem. Szóval teljesen magába akar bolondítani és elég jól megy neki.  
Amikor a lányok elolvasták csak mosolyogtak, mint akik teljesen bediliztek.
-Szereted őt? -tette fel El a kérdést, mire ismét csak fejrázással reagáltam majd válaszoltam.
-Még nem. De jó úton halad afelé hogy belé szeressek. Természetesen most sem barátként tekintek rá. Az ennél sokkal több. De még nem szerelem -

...

Miután mindenki lezuhanyzott és rendbe hozták magukat kiderült, hogy bulizni megyünk. Hát ez megint fura lesz, mert még soha életemben nem voltam ilyen rendes bárban. Ráadásul ha ezt anya megtudja, akkor teljesen ki fog akadni és nem is engedne el. Erre csak annyi volt Josh válasza, hogy anyának azt mondta, hogy a fiúknál fogunk aludni és a lányok nagyon szeretnék ha én is ott lennék. Hm, ügyes. Már csak egy baj van: Honnan szerzek ruhát? Ezt meg is kérdeztem tőlük és Perrie felvetette az ötletét, hogy ő majd ad nekem, mivel szinte egyforma a magasságunk és a testalkatunk is.
Elmentünk tehát a Zaynnel közös házukba és amíg mi lányok a szobájukba válogattuk a ruhákat, a többiek lent maradtak és hangolódtak az estére. Végül egy halvány rózsaszínes miniruhánál DÖNTÖTTEK a lányok fekete kiegészítőkkel. Egyáltalán nem akartam felvenni, mert eléggé merész és még soha nem volt ilyen rajtam. Amint felvettem a ruhát még jobban elbizonytalanodtam. A bátyám meg fog ölni!
-Na ne már. Ez kurva jól áll rajtad, ráadásul Niall mikor meglát befog ájulni. -mondta Perrie vigyorogva.
-Ennyire rossz? -értetlenül néztem rá mire csak felnevetett.
-Dehogyis. Épp ez az, hogy gyönyörű és dögös vagy. -mondta majd elment és a gardróbból előjött egy fekete cipővel, amit felhúztam. Adott még pár kiegészítőt, majd a sminkemet is kicsit merészebbre megcsinálták. A hajam még mindig tökéletes loknikban omlott vállamra, így azzal nem csináltunk semmit. A végeredmény pedig csodás lett! Mintha nem is én lettem volna, hanem egy teljesen új Winnie. Be kell hogy valljam nem gondoltam volna, hogy tudok ennyire dögös lenni. Mert hiába gondoljátok hogy most nagy egoista vagyok, nem tudok magamra más jelzőt mondani. Szemhéjam füstösre volt kifestve, ami kiemelte kék íriszeim, számon pedig csillogott a rózsaszín szájfény, a ruha pedig tökéletesen állt rajtam.
Hamarosan a lányok is készen lettek és amit az előbb gondoltam magamról, hogy jól nézek ki, az most teljesen elveszett a lányokat látva. Annyira gyönyörűek voltak..
Lassan ideje volt lemenni a többiekhez, akik amint megláttak nagyot néztek. Én egyből a bátyámra néztem, aki hatalmas szemekkel méregetett engem. Ajjaj, ennek nem lesz jó vége. Szemeim Niallre siklottak, aki hatalmas csillogó szemeket meresztett rám és szája szó szerint (egy picit) tátva maradt. Vággyal teli tekintettel nézett szemembe, majd végre becsukta a száját és elmosolyodott. Éreztem még valakinek égető tekintetét magamon, de nem foglalkoztam vele. Josh ekkor mellém sétált és még egyszer végigmért.
-Biztos vagy abban, hogy nem akarod átcserélni ezt a ruhát? Talán egy kicsit visszafogottabbra. Ez túl.. szexi.-csak megráztam a fejem hogy nem, ő pedig beletörődött nagy nehezen, hogy márpedig ebben fogok elmenni.

Sziasztok!:) Remélem elnyerte a tetszéseteket a rész! Bár kicsit csalódott vagyok mert nem kaptam csak 3 kommentet.:| Igen, tudom hogy azt mondtam, hogy nem fogok könyörögni a megjegyzésekért! De másnak az bejön ezért most én is azt mondom hogy 5 megjegyzés és 10 szavazás után fogom hozni a rész!:) Még blog.neon-on volt olyan amikor 5 kommentet kaptam, akkor szerintem az itt is összefog jönni!:D De egyébként köszönöm annak a 3 embernek a megjegyzést.:* Megpróbálom a következő részt hamarabb hozni, de lehet nem fog összejönni mert felvételi lapokat fogom csinálni ugyanis szombaton megyek központit írni. Hoztam volna én a héten előbb, de sokat kellett így félév előtt tanulni. Volt olyan nap amikor majdnem minden tantárgyból írtunk..:| Remélem nem haragszotok és megértitek!! IMÁDLAK TITEKET. <3 

ui1.: Zaynnek még egyszer Happy Bday!<3
ui2.: A barátnőm és én is nagyon örölnénk ha benéznétek a blogjába és hagynátok egy megjegyzést!:) http://illalwaysrememberyou.blog.neon.hu/
xoxo

9 megjegyzés:

  1. Nagyon JÓÓÓÓÓÓ! Megint nagyot alkottál.IMÁDOM!! *-*Én Winnie helyében olvadoztam volna, a félmeztelen pasik láttán :DD :D Hamar hozd a következőt részt. A felvételihez meg SOK SIKERT! xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wáá köszönöm!!:D Örülök, hogy tetszett.:) Hát ő már csak Winnie.:D Neki ez inkább zavarba ejtő volt.:DD Okéé:D Hát köszönöm!Remélem azért nem fog olyan rosszul sikerülni.:**

      Törlés
  2. nagyon jó lett!:D kíváncsi vagyok,hogy mi lesz még itt a buliban..:D szerintem Harry-nek is tetszik Winnie..:D de majd úgyis kiderül.:D már várom a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett!!:D Én is.:'DD Háát lehet.:D Sietek.:):**

      Törlés
  3. Ú!!!!!Hamar hozzad a részt!!Nyugi,szerintem a komis dolog hülyeség mert egy csomó ember van akinek a neonon van profilja itt meg nincs..Mindegy GYORSAN HOOOOOOOOOZD!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó!! :D Megpróbálom.:D Hát szerintem is, de másnak mégis bejön.:| Az olyannak is, aki még szerintem nálam is rosszabban ír, az is több visszajelzést kap.:|Na mindegy, majd lesz valami.:) SIetek.:)

      Törlés
  4. Nagyon nagyon jo hozzad a kövitt!

    VálaszTörlés
  5. ♥м r s. н o я a и♥2014. július 18. 1:10

    Ugyanígy gondolom :))

    VálaszTörlés