2013. jan. 23.

Tizenharmadik rész. Egy kis tánc, aztán romantika

Bonjour. 
Úristen, ne haragudjatok hogy kicsit késtem  a résszel, de a múlthéten folyamatosan felvételi lapokat csináltam és egyszerűen nem volt erre időm. Komolyan ne haragudjatok ! Remélem a résszel kárpótollak titeket, ami most hosszabb lett az eddigieknél. :) 


13. Rész.

Egy kis tánc, aztán romantika

A limuzin (!) egy klub előtt parkolt le. Rengeteg velünk egykorú fiatal ácsorgott hosszú sorokon keresztül csak azért, hogy bejussanak. Én biztosan nem fagyoskodnék a hidegben inkább elmennék egy másik helyre, ami valószínűleg nem ennyire jó, de olcsóbb és hamar be lehet jutni. Mindegy. A hatalmas fekete járműből kiszálltunk, s a bejárat előtti emberhez mentünk, akivel a srácok csak kezet fogtak, majd beengedett minket. Gondolom ők már jártasak ezen a helyen. A küszöböt átlépve megcsapott a cigi és az ital szaga, ami így összekeveredve nagyon ismeretlen és fura volt számomra.
Josh mellém lépett, majd kezemet megfogta és a többiek után mentünk. Elég nehezen ment átverekedni magunkat a hatalmas bulizó tömegen, de megoldottuk. Éreztem magamon a perzselő tekinteteket, viszont felnézni az emberekre nem mertem. Bátyám kezét szorongatva haladtunk, amikor is éreztem, hogy valaki a másik kezem közre fogja és magához húz. A hirtelen jött rántástól megijedtem és majdnem hogy elvesztettem egyensúlyom. Felnéztem a derekam átkaroló férfire, aki már régen a húszas éveit taposhatja. Egészen sötét haja volt, valamint rikító kék szemei. Vigyorogva figyelte minden mozdulatom. Kétségbeesetten néztem körbe és meg is pillantottam az ismerős kék szemeket, amiknek tulajdonosa idegesen tartott felénk, majd kirántott a már kissé becsiccsentett fiú karjai közül. Nem sok tartotta vissza hogy megüsse, de türtőztette magát így csak valamit mondott neki, mire az ismeretlen hátat fordított és elviharzott.
Szorosan bújtam bátyám karjai közé, ő pedig védelmezően átkarolt, így tudatva mindenkivel, hogy márpedig senki sem nyúlhat hozzám. Elhúzódtunk egymástól és most már szorosan mellettem maradt. Hamar be is értük a többieket, akik már egy lépcső előtt voltak. Felmentünk és egy elég hangulatos hely tárult elénk, hatalmas bőrkanapékkal és asztallal párosítva. Niall bemászott a sarokba és intett, hogy menjek oda mellé. Mosolyogva csüccsentem le, ő pedig közelebb ült hozzám.

***

Az italok hamar asztalra kerültek, és egyre csak fogytak. Rábeszéltek hogy én is igyak egy keveset, amitől fokozatosan jobb kedvem lett. Soha életemben nem ittam még alkoholt és ez meg is látszott, hiszen már egy kevéske martinis koktéltól szédülni kezdtem. Én itt meg is álltam, de a többieknek nem volt elég egy koktél és sorba fogyasztották az italokat. Hirtelen egy kezet éreztem amint megfogja az enyémet, mire kérdőn Niall felé fordultam.
-  Táncolunk? - olvastam le ajkairól.
-  Én.. nem tudok. - tátogtam a válaszom kissé ijedt arckifejezéssel. Erre ő csak elmosolyodott, majd egy "nem baj" válasz után felállított és lassan lementünk a tánctérre. Egy olyan részt kerestünk, ahol nincsenek sokan és kicsit eldugottabb. Mikor megtaláltuk a megfelelő helyet, szembe fordított magával, s kezeit óvatosan derekamra fűzte. Egy mosollyal bátorított amikor félénken karoltam át nyakát. Óvatosan lépkedni kezdett én pedig követtem mozdulatait. Lassúzni kezdtünk, de biztosan nem ehhez a tánchoz való zene ment ugyanis a lányok erőteljesen ringatták csípőjüket a kiszemelt fiúknak, de minket ez nem különösebben érdekelt.
Felnéztem rá és észrevettem amint engem fürkész égszínkék szemeivel. Teljesen elvesztem bennük ami miatt meg is botlottam. Elmosolyodott szerencsétlenkedésemen mire lehajtottam paradicsom pirosba öltözött arcom. Egyik kezét elvette derekamról és arcomra simította, ezzel  kényszerítve, hogy ismét felnézzek rá. Mosolygott, ami nekem is mosolyt csalt az arcomra és így még jobban elpirultam. Zavaromba inkább közel húzódtam hozzá és arcom mellkasába rejtettem. Éreztem amint nevet, éreztem amint a levegőt szaporábban kezdte venni, éreztem ahogy megremeg, s éreztem egyre gyorsabb szívverését, amit én váltottam ki belőle. Azt hiszem.
Egész este vele táncoltam. És nem érdekelt, hogy mennyire néznek hülyének, amiért lassúztunk. Mi így éreztük jól magunkat és kész. Közben Harryre és Louisra rájött a fotózhatnék, és elég sok kép készült rólunk, amit már akkor mutattak meg, amikor leültünk. Voltak nagyon borzalmasak, de olyanok is amik jól sikerültek. A kedvencem az, amikor Niall átkarol én pedig hajába túrok és egymás szemébe nézünk. Szerintem aranyos lett bár így visszanézve zavarba jövök tőle, mert elég közel vagyunk egymáshoz.
Egy óra körül már fáradtan ültem a kanapén és csak néztem ki a fejemből. Nem voltam a legjózanabb állapotban és kicsit szédültem is. A többiek fogalmam sincs hogy hol vannak, de az biztos, hogy a nagy többségük sokat ivott. Hirtelen valaki lehuppant mellém, mire felé fordítottam a fejem.
-  Fáradt vagy? Ne menjünk haza? - kérdezte bátyám.
-  Nem kell. Kibírom azt a pár órát még. - tátogtam felé a válaszom, mire csak megrázta fejét.
-  De szívesen haza megyek veled, ha nem érzed jól magad. Gyönyörűm. - mosolyodott el az utolsó szónál, ami nekem is mosolyt csalt az arcomra.
-  Maradunk és te megpróbálod magadba bolondítani azt a fekete hajú lányt. - tátogtam felé vigyorogva, mire elpirult. Láttam ám hogy felkérte táncolni, de a lány alig akart menni .
-  Jó. - mosolygott és megpuszilta az arcom, majd felállt s távozott. Valóban szeretnék haza menni, de nem akarom elrontani az estéjüket. Pár perc után ismét társaságom akadt, ezúttal Niall személyében. Álmosan feküdt el a kanapén feje combom mellett pihent. Megfogta kezem és csak nézett. Egyre jobban csukódtak le szemei mikor megszorította a kezem és felült. Felém fordult, s beszélni kezdett.
-  Nem megyünk haza? - tette fel a kérdést, miközben megdörzsölte szemét, amitől iszonyatosan aranyos volt.
-  Mehetünk. - mosolyogva tátogtam felé válaszom, mire szemei felcsillantak. Neki csak azért mondtam igent, mert látom rajta hogy már ő is fáradt. Felálltunk majd táskám felkaptam, kezem pedig megfogta s levezetett a lépcsőn. Odamentünk a bárpulthoz ahol a bátyám is volt azzal a  bizonyos lánnyal s szóltunk neki, hogy mi megyünk. Adott egy puszit, majd miután Niall lelkére kötötte hogy vigyázzon rám kimentünk a klubból. Jó volt végre friss levegőt szívni a büdös cigi és ital szag után.
Gyalog indultunk el, ami miatt eléggé fázni kezdtem, hiszen télen, főleg éjszaka nem éppen ajánlatos egy miniruhában és egy bőrdzsekibe útnak indulni. Szerencse, hogy a hó nem esik. Ráadásul egy idő után a lábam is megfájdult ebben a cipőbe. Niall észrevehette, hogy fázom is, valamint a lábammal is gondba vagyok ugyanis hirtelen a térdem és hátam alá nyúlt, majd felemelt karjaiba. Aprót sikítottam, aztán pedig elnevettem magam. Teljesen mellkasához préselt, amitől már nem fáztam annyira. Kezeim közben szorosan kapaszkodtak nyakába, néha pedig egy-egy puszit adtam ezen testrészére, amitől borzongás futott végig rajta. Ilyenkor csak kuncogni tudtam. Szemeimet egyre nehezebben tudtam nyitva tartani. Fejem mellkasának döntöttem és hagytam, hogy lecsukódjanak.
Arra ébredtem, hogy valami puhára helyeznek. Felnéztem a csillogó kék szemekbe, és halványan elmosolyodtam. Beszélni kezdett.
-Szeretnél elmenni zuhanyozni? -kérdezte, mire csak bólintottam. Szekrényéhez ment és kivett belőle egy pólót és egy boxer alsót.  Kezembe adta, majd megmutatta, hogy merre találom a fürdőszobát. Egy gyors frissítő zuhany után felvettem a Nialltől kapott ruhákat, és a ruháimmal kezembe visszamentem a szobába. Csak az éjjeli lámpa fénye világította be a szobát, amitől hangulatos lett a nem éppen kicsinek mondható helység. Óvatosan letettem egy székre a ruhát, s leültem az ágyra. Pár perc után a szőke fiú is bejött hasonló öltözékben mint én. Mosolyogva az ágyhoz lépett, majd elfeküdt rajta és kezét kinyújtotta hogy másszak oda hozzá. Boldogan feküdtem mellé és betakaróztunk. Hatalmas volt a meleg takaró, ezért bőven elég volt kettőnknek.
Lekapcsolta a lámpát, így félhomályba öltözött a szoba, az ablakon beszűrődő fények miatt. Egymás mellett feküdtünk, szorosan, fejünk egy magasságban volt, s egymás felé fordítottuk azokat.  Csak merengtünk egymás tekintetében, és mi így éreztük jól magunkat. Felemeltem kezem s az övéhez nyújtottam. Cirógatni kezdte majd a levegőben lassan összekulcsolta őket. Végül mellkasára helyezte, s hüvelykujjával nem hagyta abba a simogatást, de most a kézfejem vette célba. Halványan elmosolyodtam amit viszonzott. Egyszerűen csak jólesett ilyen közel lenni hozzá, s egymás arcát kémlelni..

Remélem nem okoztam csalódást és néhányotoknak tetszett a rész.:) Óriási (virtuális) ölelés minden olyan embernek aki szavazott, aki pedig komizott annak egy óriási puszi is megy az öleléshez ! :D Köszönöm, komolyan !! Várom ehhez is a véleményeket és a szavazást ! xoxo

8 megjegyzés:

  1. szia:)
    Nagyon jó lett ez a rész *-* (is) Imádom a blogod! :))
    Nagyon várom a folytatást! :)
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa. Nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszésed.:) És annak meg mégjobban, hogy Imádod.:'3 :D <33 :*

      Törlés
  2. Hali!:)
    Szeretném tudatni veled, hogy ez az egyik KEDVENC blogom ^^ Annyira jól tudod megfogalmazni, és olyan csodálatos a történet. Istenem*-* Tiszta cuki Niall és Winnie:)
    Már alig várom a folytatást.:D xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. ÚRISTEN ANNYIRA BOLDOG VAGYOK !!!:') Olyan jó, hogy ennyire szereted !! :DD Sietek.:D <333 :**

      Törlés
  3. Ma kezdtem el olvasni de nem tudtam abbahagyni*-* Gyorsan a kövit!:) Annyira cuki Niall*-*<3

    VálaszTörlés
  4. Szia :)
    Nagyon ügyesen írsz amire büszke is lehetsz. A történetedet a Neonon kezdtem olvasni, de csak most kezdtem elolvasni a blogspoton. Imádom a blogodat mert különleges és fantáziadús. Nagyon várom már, hogy össze jöjjenek. Nagyon siess a következő részel!

    Kérlek elolvasnád az én blogomat is. És leírnád a véleményed, nagyon szépen köszönöm :D
    http://neverendingdream1d.blogspot.hu/
    Siess a következő részel!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa. Komolyan nem tudok mit mondani !!:'3 Köszönöm.:) Nagyon örülök, hogy imádod !!:D Sietek.:)
      Persze, amint lesz rá időm megnézem !!:D <33 :*


      Törlés