2013. jan. 5.

Tizenegyedik rész. Az alvás

Amit dőlt betűvel fogok írni, az tátogás lesz!


11. Rész

Az alvás


Ahogy közeledett a délután, egyre jobban izgatottabb lettem. Ennek oka az, hogy végre ismét láthatom Niallt. Gyorsan átöltöztem , majd egy nagyon kevés sminket is tettem fel. Hajamat kifésültem, majd csak kiengedve hagytam. Visszasétáltam a szobámba, majd az ablakhoz léptem. Kinézve rajta észrevettem, amint hatalmas pelyhekben esik a hó, s szinte már mindent a hófehér csapadék lep el. Pár másodpercig  csodálhattam csak a frissen hullott hó csillogását, ugyanis valakinek  a karjai derekam köré fonódtak, s hasamnál összekulcsolódtak kezei, hátulról pedig szorosan simult hozzám. Kicsit megijedtem, de amint megéreztem illatát, megnyugodtam. Szívem őrült módon kezdett el kalapálni, hasamban pedig ismételten megjelentek rég nem 'látott' barátaim, a pillangók. Szemeim muszáj voltam lehunyni, a tudattól, hogy milyen közel van hozzám. Viszont amikor megpuszilta arcom, azt hittem ott esek össze. Ha nem tartott volna biztos már a földön csücsülnék. Lassan megfordultam karjaiban és felnéztem csillogó szemeibe (ugyanis egy fél fejjel magasabb nálam).
Szia. - tátogtam el neki amit ő is megtett, de nem hiszem hogy ő is tátogott volna.
- Jó végre látni. Már kezdtél hiányozni. - mondta miközben belepirult mondatába.
Te is. - pirultam én is és zavartan lehajtottam a fejem.
- Csinos vagy. -mondta, miközben elengedte egyik kezével derekam (ugyanis még mindig ott pihentette kezeit) , s egy rakoncátlan hajtincset fülem mögé tűrt. Keze érintette bőröm, amitől tiszta libabőr lettem. Tudja hogyan kell még jobban zavarba hozni. Elmosolyodott arcom színén, mire nekem szívem kihagyott egy ütemet, de aztán ugyanolyan gyors tempóban vert tovább. Annyira zavar hogy ilyen érzéseket vált ki belőlem..
- Köszönöm. Nem ülünk le? - kértem miközben kezemmel mutogatni kezdtem. Bólintott, majd kezem megfogta s az ágy felé vezetett. Leültünk rá, majd csak 'beszélgetni' kezdtünk.
Egy félóra elteltével Niall hanyatt feküdt, én pedig kinyújtott karjára hajtottam fejem kezemmel pedig átöleltem derekát. Magamat is megleptem közvetlenségemmel, de nem bántam meg. kimondhatatlanul jó érzés vele lenni, őt ölelni. Egyre jobban megismerjük egymást és szinte bármiről tudunk társalogni. Egyre jobban kezdem azt érezni, hogy vele szeretnék lenni. Vonzódom hozzá, ami nem meglepő hiszen őrülten helyes fiú, nem mellesleg kedves.Érzem hogy ő is kedvel engem.


Niall

Ujjaimmal lágyan kezdtem cirógatni arcát, hátha felébred. Körülbelül egy órácskát aludtam, ami igazán rám fért hiszen az éjjel alig aludtam. Egyébként egy takaró is van rajtunk, de fogalmam sincs hogyan került az ránk. 
Néztem angyali arcát, amint halkan szuszog. Még alvás közben is gyönyörű. Pár perc múlva óvatosan nyitotta ki szemeit, majd álmosan felnézett rám. Küldtem felé egy mosolyt amit viszonzott, aztán felült és felém fordult.  
Nem vagy éhes? - tátogta el kérdését. Aprót bólintottam, mire ismét mosolyra húzta gyönyörű kívánatos ajkait. Felállt és felém nyújtotta kaját, hogy én is kövessem példáját. Megfogtam puha kreol színű apró kezeit és én is felálltam. Lementünk a konyhába, ahol senki sem volt és megálltunk. Tanácstalanul nézett rám és a hűtőben kezdett el kutakodni. Én csak néztem őt, a csinos alakját. Végül bezárta a hűtőt, majd rám nézett.
Mit együnk? -
- Sült krumpli, rántott csirkemellel? -vetettem fel az ötletet. Ezt könnyű elkészíteni és valamennyire én is tudom mit hogyan kell csinálni. Mosolyogva bólintott, és elővette a hozzávalókat.


...

- Nekem bejön. -néztem fel rá mosolyogva, már az asztalnál ülve, az ételt fogyasztva. Elmosolyogta magát és tovább evett. 
Pár perc múlva Josh csörtetett be a helyiségbe, s húgát megpuszilta majd velem is kezet fogott. Elment a konyhába majd egy megpakolt tányérral tért vissza. 
Mi már Winnievel ekkor fejeztük be a korai vacsorát.
- Húgi. -fogta meg Josh Winnie kezét aki egyből ránézett.
- Ma este lesz koncertünk. Nem kísérsz el? - kérdezte tőle. Basszus a koncert! Ezt el is felejtettem.
- De. - mosolyodott el. Ekkor telefonom őrült csörgésbe kezdett. Liam hívott. Bocsánatkérően rájuk néztem majd felvettem.
- Niall hol az istenben vagy? Két óra és kezdődik a koncert. - támadott le mérgesen.
- Bocsi elfelejtettem, de máris indulok. -csaptam le a mobilt és felálltam. - Mennem kell. Josh szerintem te is kapkodd magad mert téged is hívni fognak. - figyelmeztettem egyik legjobb barátomat. Csak bólintott és ezzel le is zárta a témát. Winnie felajánlotta hogy kikísér amit örömmel elfogadtam. A bátyától elköszöntem majd az ajtó felé igyekeztünk. Felvettem a cipőm majd a kabátom és a lányhoz fordultam. Szorosan magához ölelt, kabátom alá benyúlva s átölelte a derekam.Én is magamhoz húztam őt amennyire csak tudtam, s egy apró puszit leheltem hajára. Elhúzódtunk egymástól majd egy mosoly után kiléptem az ajtón.


Winnie

Josh is elment már, s azt mondta hogy majd értem jön  El vagy Dan. Az utóbbi lányt nem ismerem annyira mint Pezzt vagy Elt, ugyanis mint ahogyan megtudtam ő most jött nem régen össze újra Liammel. A korcsolyázásnál találkoztunk és amúgy kedvesnek tűnt csak hát mégis azért.. nem annyira ismerem.  Gyorsan vettem egy zuhanyt majd felvettem egy kicsit elegánsabb ruhát. Hajamba lágy göndör tincseket varázsoltam, s feltettem egy egyszerű sminket is. Fekete táskámba elpakoltam néhány fontosabb dolgot, majd lementem a nappaliba. Egyébként azt még nem is említettem hogy anya és Lawson elutaztak és nem töltik itthon az ünnepeket. Kicsit azért rosszul esett tőlük, de nem tehetek ez ellen semmit. 
Telefonom kis idő múlva rezegni kezdett, s az Eleanor nevet fedeztem fel rajta. Hát akkor.. menjünk!


Sziasztok!!:) Tudom nem lett valami hosszú rész de azért remélem tetszett. :) Nagyon köszönöm a 6 feliratkozót ami kevesebb mint 2 nap alatt gyűlt össze.:) Iratkozzatok fel légyszíves minél többen ha tetszik a sztori!:)  Szavazzatok és írjatok véleményt!!!:D :**
xoxo

6 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik az a blog új kinézete, és mint ott is itt is követni fogom a blogodat ,mert nagyon jó a történet..:) már nagyon várom a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez még nem a teljes mert a fejlécet is lefogom cserélni egy olyanra ami megy a háttérhez, csak még nem kaptam meg.:) Örülök hogy tetszik. Megpróbálok sietni.:*

      Törlés
  2. jó lett :D :* majd szólj már a következő résznél is!!! Dori voltam :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett ^^..Nagyon tetszik..már csak azt várom h mikor jönnek össze :) siess.. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett.:D Hát azt én is.:DDDD sietek:*

      Törlés