2012. nov. 10.

Harmadik rész. A készülődés



3. Rész

A készülődés

Ma is mint általában a szobámban kuksoltam és a világhálót böngésztem, egészen addig, amíg az én édes bátyám rám nem rontott.Nagy sebességgel tartott felém és lendületesen rám ugrott.Nevetve löktem le magamról kissé nehéz súlyát, és ültem fel az ágyon.Neki ez valószínűleg nem tetszhetett ugyanis azon nyomban hátra rántott (persze óvatosan) és valahogy felém kerekedett. Csípőmre ült majd eszeveszett csiklandozásomba kezdett.A nevetéstől már a könnyeim is folytak, és hiába kapálóztam nem engedett el.Végül szíve megeshetett rajtam mert abba hagyta, de továbbra is rajtam ült és mosolyogva nézett le rám.Szemében a boldogság fénye csillogott, amitől nekem is jó kedvem lett.Kis idő múlva beszélni kezdett.
-Úgy szeretlek gyönyörűm. -mondta, majd mellém gördült és szorosan magához húzott.Fejem mellkasára hajtottam, egyik kezemmel átöleltem, a másikkal pedig kezeinket kulcsoltam össze, míg ő hátam és hajam cirógatta.Percekig feküdhettünk így amikor hirtelen az ajtóm kicsapódott, és Kate robogott be a ruhámmal a a kezében.Azt hiszem Kateről még nem meséltem nektek. Lawson anyukája és ő itt lakik velünk.Ő inkább a házimunkákat szokta elvégezni, sokszor én is segíteni szoktam neki.Anyát nem nagyon szereti, de meg is értem miért.Anya elég lekezelően viselkedik vele pedig Kate az anyósa.Na de mindegy is, a lényeg hogy engem és Josht nagyon kedvel.
Elmosolyodott amikor meglátott bennünket közben a ruháim letette az egyik székre.Ezután fogta magát és kisétált.Hirtelen felültem a noteszom levettem az éjjeliszekrényről, majd írni kezdtem.Mikor végeztem Josh kezébe nyomtam.
A ruha amit vettünk az hol van?Ja és hányra kell menni arra az ünnepségre?
-A szobámban és hétre.Szóval nem sokára kezdj el készülődni mert már három óra. -mondta majd felült. -Át hozom a ruhád rendben? -simogatta meg a karom.Bólintottam ő pedig nagy nehezen felállt és elment a ruhámért.De azt nem értem hogy miért pont az ő szobájában van.Én pedig úgy döntöttem hogy ideje elmenni fürdeni, hiszen akkor mindig megfeledkezem az időről és akár órákat bent tudok maradni.A kádat teleengedtem vízzel és tettem bele jó sok tusfürdőt ami kókusz illatú volt.
Amikor már rendesen kiázott a bőröm, kikászálódtam a vízből és alaposan megtörölköztem.Magam köré tekertem és bementem a szobámba.Kicsit meglepődtem amikor Josht megláttam az ágyamon laptopozni, nem számítottam arra hogy ő még itt lesz.Felnézett rám mikor észrevette hogy bementem és egy mosolyt eresztett felém.Felállt majd miután adott egy puszit a homlokomra kisétált a szobából, így magamra hagyva.Az ágyon ott pihent akék ruha egy cipővel és táskával karöltve.A fiókomból kivettem az egyik fehérneműm, majd arra a köntösöm.Jobb ha elsőnek a hajam és a sminkem csinálom meg, hiszen biztos vagyok abban hogy összekenném a ruhám és az nem lenne most valahogy jó.Nem is tudom miért.Na mindegy, a lényeg a lényeg hogy leültem a 'szépítkező' asztalomhoz és a hajam kezdtem el szárítani.Miután ezzel végeztem, elől egy tincset ismét befontam és azt féloldalasan   csatoltam hátra.Szőke hajkoronám hullámosan omlott vállamra, ami most kifejezetten tetszett(valahogy úgy képzeljétek el, mint ahogyan a fenti képen van).
Sminkelni nem nagyon sminkeltem ki magam, hiszen felesleges és nem azért hogy istenítsem magam, de elég szép arcom van.Csak egy kis minimális mennyiségű alapozót tettem fel és a szemem jobban kihúztam mint ahogyan szoktam, indulás előtt pedig egy kis szájfényt kenek a számra, aztán készen is leszek.Felálltam és a kék gyönyörűség felé vettem az irányt.Nagy nehezen felvettem, a cipőm is felhúztam.A tükör elé álltam s csak néztem magam.
Annyira rossz hogy semmit nem hallok, az orvosok pedig nem mondtak semmi olyat hogy ezen lehet változtatni. Azt már nem tudom hogy anya tud e valami ilyenről, de jobb ha meg sem kérdezem, mert úgy sem mondana semmit és egyébként is ahogyan ismerem, rögtön felkapná a vizet hogy miért emlékeztetem folyton arra miszerint a lánya nem hall semmit.Hát igen, ez az én anyukám.Szeretem, hiszen ő hozott a világra és nevelt fel, de azért jobban éreztethetné velem hogy az érzés kölcsönös.Sokszor azt veszem észre hogy Kate jobban szeret.De inkább nem is beszélek erről mert csak én fogok lehangolt lenni.

~Narrátor~

Eközben a több millió lányok álma Niall Horan is a készülődésbe van elmerülve.Egy fekete öltönyt viselt fehér inggel és sötét cipővel.Szőkés haja ami már inkább a barna felé hajlik tökéletesen be van lőve, mámorító illata, sármos mosolya, kisfiús arca és gyönyörű szemei pedig készen állnak hogy a lányok elolvadjanak tőle.Várja már hogy a vacsorán legyen hiszen így találkozhat a szőke szépséggel.Valamiért most egészen furán érzi magát.Tenyere izzad szíve őrülten kalapál valamint lábai is remegnek.Nem nagyon érti hogy mi miatt történik ez hiszen már annyi ilyen ünnepségen volt és most mégis miért izgul annyira.Az óra már lassan fél hetet mutatott így jobb hogy ha elindul, hiszen nem éppen a legközelebb van a vacsora helye.
Igazából ez az ünnepség azért van hogy megünnepeljék miszerint sikeresen befejeződött az angliai turné.Ilyenkor a srácok általában jól leisszák magukat és alig tudnak haza menni.De Niall most megfogadta hogy nem fog sokat inni, mert nem szeretné ismét leégetni magát több mint ötven ember előtt.
Legutóbb például egy nem éppen fiatal hölgyet próbált felszedni akinek ráadásul férje és gyereke(!) is van, nem sok sikerrel.Meg is jegyezték egy páran hogy ez nem rá vall és meglepődtek viselkedésén. Liam és a menedzserük valamint pár ember ezt nem nézte jó szemmel és elég nagyot csalódtak benne.Nem tudták azt hogy az alkohol miket nem képes kihozni néhány emberből.Főleg Niallből.Van a srácoknak egy dala aminek a címe Élünk míg fiatalok vagyunk.És ők pontosan ezt teszik.Néha már túlságosan is.
Harry pedig nem is gondolta hogy mennyire eltudja veszíteni az alkohol a fejét.Főleg hogy képes olyat mondani ami miatt egy embernek akkora fájdalmat és csalódottságot okoz, amit normális ember nem képes elviselni.De egy olyan, aki erős és már több éve meg van pecsételve a sorsa az IGEN!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése