2013. máj. 31.

Harmincadik rész. Betartotta az ígéretét...



30. rész

Betartotta az ígéretét...


2013. augusztus 16.

Ma van a műtétem napja. Rettenetesen félek, hogy mi lesz, ha valami nem sikerül, és valami bajom lesz. Niall és a többiek szerencsére mellettem vannak és próbálnak nyugtatni, hogy nem lesz semmi baj, de rajtuk is látszik, hogy ők is félnek. Anya nincs itt, már rég elköltözött Amerikába valahová. Természetesen hiányzik, de nem érdekel. Soha nem bánt jól velem, mindig is a bátyámat szerette jobban..
Éreztem az altató hatását. Rápillantottam még Niallre, majd miután egy lágy csókot nyomott ajkaimra, lehunytam a szemeimet.

2013 augusztus 17.

Amikor kinyitottam íriszeimet, csak a fehér plafont láttam. Éreztem, hogy valaki a kezemet fogja és hüvelyk ujjával néhányszor végig simít rajta. Illatáról megismertem Niallt. Laposan pislogva néztem rá, ő pedig izgatottan figyelte minden egyes mozdulatomat. Láttam, amint megnyomta a nővér hívót, és pár perc után be jött egy fiatal nő. Mosolyogva nézett, majd a kezében lévő dolgot a fülemhez helyezte. Ezután elhagyta a szobát. 
Pí, pí, pí.. 
Olyan kellemetlen ezeket hallani.. Mi? Úristen! Hallom a hangokat. Ez..ez valami hihetlen dolog..
- Szerelmem. - hallottam meg magam mellől egy selymes hangot. Azt hittem hirtelenjében, mintha egy angyal beszélne, de amikor oldalra néztem, rájöttem, hogy valóban az volt, az én csodálatos, énekes angyalom.
- Niall. - kezdtem el sírni. Felült mellém az ágyra és magához ölelt.
- Kicsim. Itt vagyok. Minden rendben van.



2016. december 25.


Izgatottan pattantak ki a szemeim és a mellettem fekvő szőkeséget is felébresztettem. 
- Niall! - simítottam végig kissé borostás arcán, majd lágy csókot nyomtam rá. Végig csókoltam a nyakát, az álla vonalát végül pedig a szájára adtam egyet, amit mosolyogva viszonzott.
- Jó reggelt! - mosolyodtam el.
- Ennél jobb nem is lehetne. - mondta és megcirógatta meztelen hátamat. Mosolyogva simogatott, és egyszer csak azt vettem észre, hogy kezei melleim felé kalandoznak.
- Naa. - nevettem fel és lehámoztam magamról hatalmas 'mancsát'. 
- Mi az? - kuncogott ő is, reggeli mély hangján. Megpusziltam, majd  a takarót magam köré csavarva felálltam az ágyból. Felkaptam magamra egy összeállítást, majd miután Niall is elkészült a földszint felé vettük az irányt. A Karácsonyfa alatt ajándékok gyülekeztek, Greg és Denise gyermeke már vadul tépte a  csomagokat. Imádom őt, rengeteget játszok vele. Maura nevetve figyelte fiával és annak feleségével együtt.
Mi is csatlakoztunk hozzájuk és leültünk a kanapéra. Niall megfogta kezemet, összekulcsolta, majd a combjára tette azokat. 
Nem sokkal később mi is nekikezdtünk az ajándékok kibontásának.Mindenki nagyon örült annak amit kapott, de annak még jobban, hogy a másik boldog a tőle kapott ajándéktól. Volt még egy utolsó kicsi doboz, amit Niall mosolyogva a kezembe nyomott, ám felfedeztem, hogy kicsit ideges is. 
Amikor felnyitottam a tetejét egy karkötő lapult benne szív alakú medállal. Mosolyogva vettem ki és csodálattal néztem. Pontosan ugyanolyan volt, mint amilyen nyakláncot kaptam tőle még 2012 -ben. Azt még azóta is hordom, csak néhányszor vettem le. A medálja ennek is kinyitható volt. Kíváncsivá tett, hogy van -e benne valami?! 
Egy papír volt összehajtva. Széthajtogattam és amikor elolvastam a kérdést ami rá volt írva eltátottam a számat és a szemeim is elkerekedtek. 
'Hozzám jössz feleségül?'
- Niall. - nyögtem ki a nevét, majd ránéztem. Már előttem térdelt egy apró dobozzal a kezében. Egy meseszép gyűrű lapult benne. 
- Nem igazán tudom mit is mondhatnék.. Emlékszel még amikor négy évvel ezelőtt így kérdeztem meg, hogy leszel-e a barátnőm - gyűrű nélkül - ? - kérdezte csillogó szemekkel. Aprót bólintottam, miközben könnyeim már utat törtek maguknak. - Annyi mindenen keresztül mentünk már, és szeretném veled összekötni az életemet. Szükségem van rád és Te vagy az életem. Mindennél jobban szeretlek és bízom benned! Remélem te is így érzel és olyan választ fogsz adni, amilyet hallani szeretnék. - mosolyodott el. - Hozzám jössz? - kérdezte és szemeimet fürkészte. Bólogatni kezdtem, majd kimondva a bűvös szót a nyakába ugrottam.
- Ezerszer is igen szerelmem. - suttogtam a fülébe mosolyogva. Felhúzta ujjamra a gyűrűt, de közben ő is bekönnyezett. Közelebb hajolt, majd egy forró csókban részesített.



2022. július 14.


- Anya, anya. Akkor most a kistestvérem ott van a pocakodban? - nézett fel rám hatalmas kék szemeivel az öt éves Sunshine. Niall felnevetett kislánya erre kérdésére, majd leguggolt mellé. Bólogattam és elmosolyodtam. 
- Hamarosan láthatod majd őt. De ugye őt is úgy fogod szeretni, mint ahogyan minket szeretsz? - kérdezte Niall felhúzott szemöldökkel a hercegnőjétől.
- Igen apuci. Majd segít nekem felépíteni a baba házamat, és majd játszik velem. - Niallel ismét felnevettünk. Hihetetlenül édes kislányunk van.
- Azzal még várjál, jó? Most még nagyon pici. De pár év múlva biztosan fog veled játszani. - mosolygott a férjem és megpuszilta kislánya fejét. - Nem akarod megpuszilni a kistestvéredet? Biztosan nagyon örülne neki. - mondta.
- De! - mosolyodott el. Niall felnézett rám -hiszen még mindig térdelt kislányunk mellett - és mosolyogva felhúzta a pólómat. A kis hercegnő a hasamra tette apró kezeit, és végig simított rajta, majd mosolyogva megpuszilta. Niall közben telefonjával megörökítette a pillanatot. A pocaklakó mozgolódni kezdett Sunshine pedig nevetve vette tudomásul, hogy kistestvére megmozdult. Niall is a hasamra tette a kezét, miközben egy apró puszit adott a számra.




2030. szeptember 5.

- Anyu annyira csodaszép voltál, és még most is az vagy. -  mondta az immáron tizennégy éves Sunshine meghatódva, miközben azt a videót nézte, amikor Niall megkérte a kezemet (Greg az egészet felvette).
- Igazat mondd. - bólintott a szorosan mellettem ülő férjem, miközben a derekamat karolta át. A nappaliban voltunk és egy családias estét tartottunk. Általában majdnem minden nap leülünk és átbeszéljük az aznap történteket az iskolában, a munkahelyen vagy akárhol máshol. Most a kislányunk találta meg ezt a videót és megakarta nézni. 
- Annyira szeretlek titeket. - mondtam, majd mosolyogva magamhoz öleltem őket, vigyázva, hogy a legkisebb csöpséget - a pár hónapos Saraht - ne nyomjuk össze.
- Mi is téged anyu. - mondta a nyolc éves kisfiunk James.



2073. január 10. 


Így nyolcvan évesen úgy gondolom, hogy az életem tökéletes volt. Vagyis majdnem tökéletes. Tökéletes azóta volt, amióta megismertem Őt. Őt akit még mai napig is ugyanúgy szeretek, mint akkor. 
Van három csodálatos gyerekünk, és unokáink. 
Férjem a mai napig mellettem van és szeret. Megfogta a kezemet és még akkoriban megígérte nekem, hogy örökké mellettem lesz. 
Betartotta ígéretét..

Vége



Drága olvasóim! Remélem tetszett a történet és fogtok rá emlékezni még sokáig! 
Én örülök, hogy vége van, hiszen mint már párszor mondtam, nem igazán van ehhez a történethez ihletem. De azért mégis.. egy kicsit hiányozni is fog..
Megkérek minden olvasót, hogy írja le a véleményét! Köszönöm!<3
Ezennel Winnie és Niall történetét LEZÁROM! :)
Köszönöm, a 62 rendszeres olvasót!
Köszönöm a rengeteg megjegyzést!
Köszönöm a több mint 30 000 látogatót!
Köszönöm a díjakat!
Köszönöm a bíztatást!
Köszönöm, hogy velem tartottatok!
Viszlát a másik blogomon! xoxo


21 megjegyzés:

  1. A VILÁG LEGJOBB BEFEJEZÉSE! ♥

    VálaszTörlés
  2. Hali :) Igazából nem tudom, hogy ilyenkor mit kéne írni, de én azt fogom, ami kavarog bennem :)
    Szóval, én mindvégig olvastam a blogodat és nagyon szerettem az összes részét. Ezt az utolsót konkrétan végig sírtam :D Nagyon várom a következő történetedet, biztos lehetsz benne, hogy velem találkozni fogsz <3 Csak így tovább ;)
    Sok-sok ölelés tőlem :))))) <3

    VálaszTörlés
  3. Uhh.. tökéletes befejezése lett a blognak!!! Megható, ami egy igaz szerelemről szól. Sokan sablonosnak titulálnák, DE egyáltalán nem az! Fantasztikusan leírtad az összes részt! Már alig várom az első részt az új blogodon..:) Csak így tovább! Puszil, ~fruu. xx

    VálaszTörlés
  4. neeeeeeee neeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeee... én sirooook :'(
    annyira jó lett, fantasztikus!! anynira imádtam ezt a blogot, nem akarom h vége legyen, anynira nyugattó volt ezt olvasni :(( Br.Xx.

    VálaszTörlés
  5. Próbálom összeszedni a gondolataimat, hogy mit írjak. Tegnap este bukkantam rá a blogodra és két óra intenzív olvasás után a végére értem. Reggel úgy keltem, hogy egyből eszembejutott a blogod és egész nap arra vártam, hogy fent legyen az új rész! Amikor megláttam nagyon megörültem! Egyszerűen fantasztikusan írsz, különleges a történet.. IMÁDOM! Nem tudok mit mondani hiszen nem lehet szavakba önteni, hogy mennyire csodálatos a blogod! Remélem jól fogalmaztam mert a könnyeimtől nem látom mit írok:$
    xxxxxxx

    VálaszTörlés
  6. Már a sírás kerülgetett, mikor megláttam, hogy vége :( Nem baj, minden részt fantasztikusan megírtál, és a befejező rész sem volt kivétel, imádtam, imádom, és mindig imádni is fogom ezt a történetet. :) Nagyon sajnálom, hogy vége, de azt nem, hogy ilyen csodálatos happy end lett . :) Köszönöm az élményt. :) Nikii xx

    VálaszTörlés
  7. Igaz, hogy én mèg csak pár napja kukantottam be a blogba, de nagyon bele szeretem és sajnálom, hogy már nincs több ötleted ehhez a történethez. Várom az új blogodnak az első részét és kívánok neked oda is ilyen nagy sikereket, élményeket!!!:D

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Nagyon nagyon örülök, hogy tetszett nektek a történet! Ne sírjatok, hiszen minden vég valami új kezdete!:))
    Annyira jól esnek a szavaitok, de komolyan. Engem pedig ettől kerülget a sírás!:')
    Hihetetlenek vagytok komolyan! Nekem vannak a legjobb olvasóim!<3

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Jaj...:( Nem tudom elmondani mennyire sajnálom, hogy vége ennek a történetnek.:( Annyira imádtam, olyan ötletes és egyedi volt! És szerintem a részekkel sosem volt semmi baj, és nekem az utóbbiak is ugyan úgy tetszettek!
    Ez egy tökéletes befejezése volt a blognak. Ahogy olvastam a végét, majdnem elsírtam magam, annyira átadtam magam az érzésnek. Hogy WInnie újra hall, az is eszméletlen, illetve, hogy gyerekük lett és tényleg örökké együtt maradtak.♥ Annyira asdfghjkléá volt*-*
    Büszke lehetsz magadra, hogy egy ilyen csodás történetet tudtál megírni, és az oldalmegjelenítések és a rendszeres olvasók is tükrözik, mennyire eszméletlen jó volt ez a sztori! Csak gratulálni tudok hozzá! Az az egy dolog vígasztal, hogy elkezded a másik blogodat, és azt hiszem előre kijelenthetem hogy biztosan azt is imádni fogom! :))) Már nagyon várom az új történetet is!
    sok puszi xx♥

    VálaszTörlés
  10. Elképesztő ez az egész blog és ahogy írsz az is! komolyan mondom annyira különleges,hogy teljesen máshogy indult és ez nem olyan mint átlagban a blogok. imádom az összes részt ami ezen az oldalon van!! és örülök,hogy az olvasód lehettem ezen a blogon,nagy örömmel olvasom immár My New Boss in Mr.Horan-t! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX♥

    VálaszTörlés
  11. Lelkironcs vagyok, bogok a vegen, gyonyoru, rs koszonjuk hogy ilyeb csodalatos tortenetet irtal nekunk!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat! Hihetetlenül aranyosak vagytok, de komolyan! Nem is tudjátok mennyit jelent ez nekem. Imádlak titeket.<3

    VálaszTörlés
  13. Jézusom*-* Bekönnyeztem ,annyira imádtam a blogod...és a következőnél is veled tartok majd és kiváncsian várom majd a részeket!
    Egyszerűen csodás lett a befehezés:') Köszönöm,hogy megírtad ezt a nagyszerű történetet! x sok puszi :) <3

    VálaszTörlés
  14. Örülök, hogy tetszett!:) Én is köszönöm a kedves szavakat.<3

    VálaszTörlés
  15. Grat! Nagyon szp lett Köszi :)

    VálaszTörlés
  16. Ma találtam meg ezt a blogot és hát abba se tudtam hagyni amíg a végére nem értem. Eszméletlen jó volt ás csodálatosan írsz! Imádtam ezt a blogot és gratulálok ehhez a remekművedhez. Komolyan iszonyatosan jó volt ez a blog és az tuti hogy ajánlani is fogom másnak is ;) Nagyon örülök hogy rátaláltam erre a blogra!! Láttam a filmet is és a film is nagyon jó volt :) Még egyszer gratulálok a művedhez! :) xxx

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek!:) Örülök, hogy tetszett nektek!!:) xoxo

    VálaszTörlés
  18. Szia! Ma találtam meg a blogod és nagyon nagyon tetszett. Egy nap alatt elolvastam, mert nem tudtam abbahagyni. Annyira eredeti volt a történet. Annyira jól leírtad, hogy ki mit érzett. Annyira jó az írásstílusod. Csak annyit szeretnék neked mondani, hogy köszönöm az élményt! xx:*

    VálaszTörlés
  19. Már másodszorra olvastam el, és tuti, hogy párszor még el fogom. Imádom<3

    VálaszTörlés